幣少爺

Facebook幣少爺教炒bitcoin 賺8位數字 網民:咁多傻仔送錢比佢養林寶

社會熱話

廣告

唔知大家有冇聽過幣少爺,佢係社交平台整哂專頁,教人炒bitcoin,自稱由公屋搬上西貢豪宅,全靠bitcoin。2015年聲稱開始認識Bitcoin,由30萬本金用1個月變了一個double,到現在更變成8位數字。靠bitcoin 發達,你又信唔信?

撰文: 蘋果  |   圖片:Visualhunt、TVB《東張西望》截圖、《幣少爺-新世代礦業》facebook截圖

他每次都會在Facebook 號召人來參加佢搞的分享會,他每次都會以不同造型登場,包括batman、唐僧,大講如何短時間發達。

他有日更舉辦了一個party,招待了超過200個Fans,當日平均每個Fans 買四部礦機,平均每部2萬5千元,幣少爺已經淨賺2,000萬。

佢亦話Filecoin 會在9月尾上市,預計3個月回本,兩年賺8倍。他會利用高速電腦運算幫大家賺錢,話自己生於斯,長於斯,唔想其他人中加密貨幣的陷阱,話自己賺夠,要有公民責任幫返其他人,要自己有一部礦機最實際。叫大家唔好簽條約,因為太多魔鬼條約在內。

而佢亦有15,000尺獨立屋來容納1,500部礦機,幫手挖虛擬貨幣。在其專頁,幣少爺自稱以神瞳洞悉幣圈中事,為你指點迷津,以態度破除一切難關。新世代礦業與區塊鏈和香港一起成長。