職場制勝 貧富懸殊 舒適圈 人工 努力 李嘉誠 社會 打工 Purple弟弟

一味死做爛做 同隻牛有乜分別 想改善貧富懸殊 要跳出舒適圈|Purple弟弟|職場制勝

職場

廣告

貧富懸殊職場制勝】有人話,現代人愈嚟愈悲觀,佢哋唔明白,嗰啲說話只係陳述句子,當中沒有帶一絲情緒,因為大家都明貧富懸殊好嚴重。「樓咁貴儲十世都買唔到啦!」、「無父幹已經輸了,李嘉誠都係書香世家出生!」

撰文:Purple弟弟 | 圖片:電視截圖、unsplash

以上都是事實,不過人的接受程度不一,有人接受唔到可能會出現反社會人格;

有人接受唔到,會想盡方法希望改變殘酷現實;

不過無論你係邊種人都好,認清問題的話,問題就解決咗一半。

如果你接受社會不公,貧富懸殊好勁,出生家底係好重要,咁就希望你睇埋落去。

想成功絕不能不努力

相對於出生好嘅人,我哋呢啲平民學習環境比唔上人哋,父母教育程度亦多數不及有錢人,人際網絡同機遇都差天共地,而唯一有機會贏嘅只係「天資」!

不過即使你天生聰明過人,但窮黑馬始終難搵到伯樂。

聰明過人當然係好事,但因為人人唔同所以都無法討論。

人工只得$12,000

假如我哋天資平平,以上所有條件又係「投胎」問題,我哋控制唔到,咁答案其實已經浮面,你唯一控制到嘅就係努力

你諗下人哋有錢又努力,你今日人工只得$12,000,條件已經差過人仲努力都唔肯,差距只會愈大。

反之你努力過有錢人,即使得少少都好,總會有成果。

何謂「真努力」?

假如你認同縮短貧富差距係需要努力,咁你都要學識咩叫「努力」。

如果你出身基層,應該聽過父母不時同你呻,「我咁比心機將你養育成人」、「我咁辛苦供書教學」、「我咁辛苦打兩份工」諸如此類的說話。

其實好殘酷咁講句,呢種父母非但不努力,更加係懶!

唔肯跳出舒適圈

懶在唔肯思考、唔肯跳出舒適圈。

所謂好努力,只係打一份工打足十年,無諗過點樣可以搵更多,比藉口自己乜都唔識,已經「做到最好」。

所以你會留意到好多四、五十歲嘅人都唔係好識用智能電話。

真努力讓自己飛更高更遠

雖然佢哋日日手持iPhone,但點樣上網、點樣較靜音都唔了解,因為佢哋已經認定咗自己年紀大,係呢方面點都唔及後生。

即使係中文版面,好多嘢都係跟指示操作就解決到嘅問題,佢哋都會直接搵仔女幫忙,而唔係自己摸索一番先。

而真努力就係要改變呢種諗法,只要唔好自己搵個天花板檔住自己,其實自己可以飛更高更遠。

再具體一啲,就係要不安於現狀以及自律,為自己訂立更高目標。

訂立方向同計劃,再自律咁去按計劃執行就為之「真努力」!

如果仲係一味死做爛做,同隻牛有乜分別?

「隻牛係日日都好勤力,但係咪發到達?」