網民, 討論區, 年紀, 窮, 思想, 奇怪, 大學生, 人工, 工資, 前途

點解有人會窮一世 返無前途嘅工致窮?網民:臨老唯一記得係點用45年死做爛做

職場

廣告

職場】近日有網民在討論區發文指,「年紀愈大,終於明白點解有D人會窮一世」,該話題掀起討論熱潮。樓主發文提到,「年紀愈大,終於明白點解有D人會窮一世,有D人思想真係好奇怪」,並列出5大項「奇怪」的地方。

撰文:Nicole|圖片:unsplash

5項「思想奇怪」之處

首先,樓主認為這些人的通病是工資低,但支出大。

「例子1. 豆屎咁丁既人工,無學歷,話買唔起樓,但每個月放一半糧落手機GAME 課金」

即使他們有大學的學歷,但工作表現卻與中學畢業的相若。

「例子2. 話讀大學 讀完都係同中六出黎無分別,但事實佢自己無能力入」

「無前途」的工作?

樓主又稱,這些人是做「無前途」的工作,身邊有人做這些工作的原因是方便「打機同女朋友傾嘰(偈)」。

「3. 搵緊都係D無前途,返下午3,4點做到半夜既既工,問佢點解做落去,佢話夜晚要打機同女朋友傾嘰(偈),所以日頭早上要訓教。」

另外,樓主亦點名提到讀藝術的人及大學生。

他認為前者只是做一些「低技術無前途」的工作,加薪幅度緩慢。

至於後者,有些人在讀書時期並沒有做實習,累積相關工作經驗。

「4. 讀藝術既科,但實質出黎只係成世做緊D低技術無前途,做十幾年都可能二皮都無,個個佢轉行,但佢就當所有叫佢轉行既人都係佢敵人」

「5. 大學生,講到自己畢業幾X威幾X威,考政府工幾易,但完全唔做實習,即使大公司都唔做,話實習咁少人工 出去幫人私補仲好,最後畢業」

可憐之人必有可恨之處?

對於樓主列出的五大致窮思想,有網民表示認同,直言「可憐之人必有可恨之處」。

更有人列出日常生活中的例子引證,例如有網民的師兄以「炒散」為業達10多年一,只因認為長工辛苦。

「小野啦,以前做炒散,識有個師兄十幾做到三十歲左右,問佢點解唔反長工,佢就話辛苦,但反炒散一星期返三日搵得幾千蚊一個月,keep 住十幾年」

「我夠膽話樓主口中嘅第一種人佔香港後生仔一半以上,逗一萬幾千,日日話冇錢買樓呢樣嗰樣,但實際上課金旅行食貴野掃貨就眼都唔眨」

「大把人17、18K,每個月買2、3對波鞋,又充大頭鬼養車,又日日食好西,儲蓄? 一個月儲1K,佢地會覺得自己好西利」

有人提到,不僅是賺多少錢、做甚麼工作的問題,更重要是有些人沒有上進心,沒有想過如何脫離目前的困局。

「最重要係有班人完全無上進心。得過且過咁過日子,一有錢就洗晒D錢去娛樂,無錢就再去打份無前途既工。」

「其實呢個世界好多人都冇上進心,做人得過且過就算,人生又冇計劃冇進修又冇儲錢,完全冇諗過點脫離困局」

網民:人各有志

另外,亦有網民認為「人各有志」,各人有權選擇自己的生活方式。

「人地鍾意返散工關你鬼事咩,工作壓力低,私人時間多,個人開開心心咪夠,俾你搵幾皮都係買唔到樓」

「人各有志,有d人想舒舒服服過世算,你估發達兩字唔使付出巨大代價咩,就算你搵到好多錢,健康都有一定嘅勞損,而且搵咁多都係留俾下一代,何苦呢」

「一世人個過程最緊要,人各有志,追求嘅都唔同,最緊要開心,唔好淨係一味怨,之後一成不變,把尺唔同,點度都唔岩嘅」

有人認為,人生匆匆數十載,最重要的不是錢,錢就花就可以,「錢維持到自己想要既生活質素咪得,自己拎個平衡」。

而人生的意義、自己開心及滿足感更為重要。

「為五斗米折腰而放棄自我,呢啲人就算有錢都只係物質上開心,或者錢係緊要,但人生苦短數十年,難得有樣嘢自己係鐘意做完會開心,又有咩所謂呢」

「你諗下 命大家都咁多,你要窮一生去做金錢奴隸,可以住洋樓養蕃狗,日日花天酒地,但你無賦予一個有意義嘅人生俾自己,到你臨老個陣回想一生,會發現自己原來活到80歲,根本無乜嘢值得自豪,唯一記得就係點樣用45年去死做爛做」