網民熱話 工作 人脈 工時長 壓力大 人工高 樓主 皮膚 身體 生產質素

【網民熱話】人工高的代價 工時長壓力大 打工仔:髮線後移有錢都救唔到

社會熱話

廣告

網民熱話】有網民以「人工高的代價」為題開post,內容帶出在樓主心目中「高人工的工作」分三類,需要人脈、工時長和大壓力,樓主自問不能承受以上的工作,引起了網民的熱烈討論!

撰文:亨利|圖片:unsplash、電視截圖

人工高的工作分三類

樓主指自己投身社會多年,發現人工較高的工種可分為三類,第一是需要經營人脈的工作;第二,工作時間超長,如一天要工作12、13個小時;第三,壓力大,即放工後還要處理公事,或者被老闆和客人指責。

樓主表示「當然可能仲有好多種類」,自問不能承受以上的工作,實在「太難頂啦」,引起了網民的討論!其他網民回應指,自己曾經歷工時更長的工作,「點止?我以前公司一曰20小時運作,收咗工,嘢多嗰晚,番屋企食完飯都會揸車番去瞄一瞄,一瞄就兩粒鐘,仲要係無償,油錢都蝕埋。」

網民同意樓主的意見,「所以人地人工高係有原因嘅! 唔羨慕得咁多!」、「應該說適用於現時香港7成人士吧」。

其中一位打工仔說,自己的工作需要接觸不同行業的人,他/她發現除了文員比較多人願意做,其他好多行業都很難請人,不少打工仔寧願從事一份舒服但人工低的工作,也不願高人工但辛苦!

常OT捱壞身子 懊悔不已

亦有網民留言表示稱,經常OT捱壞身子只會後悔莫及,「我以前係2,因為有OT錢,但捱得幾多年?健康會响警號,有錢都冇命洗……」

「YES…但好多人係冇OT錢,男人會髮線後移,女人會皮膚差,有錢都救唔到。最低工資係咁加,如冇OT錢但又要OT,不如搵份準時收工然後放工去做麥記或者幫人補習或教琴仲有多錢!」

有位網民和應指,自己曾經有一段時間為了錢,每晚工作OT,雖然最終沒有甚麼大病,但今天的他/她不會再這樣做了,因為現時以家人為重。他/她續指,當然部分人會為了金錢而OT,每個人的思想也不同,沒有對與錯!

另外,有網民認為工資和工作量不成正比,所以才令自己壓力如此大!

「當你揾兩萬的時候,公司可能只要求係你身上揾返兩萬咁多;但當你揾五萬的時候,公司係要求係你身上揾多過五萬以上,咁咪大壓力囉。(私人公司)」

「我以前做sales都係。無數比人卒。有數又比人卒。習慣曬」

有網民回應指,想增加收入應努力提升自己的價值,「想增加收入但唔提升自己既生產質素,咪提升自己既量囉,唔通個天跌落黎咩」、「受得高人工,唔會無理由。只係大部份人唔肯接受現實,以為世間真有唔洗付出,又有高回報既工」。