保險

【網民熱話】儲蓄保險早cut早著? 女網民寧蝕12K斷供 當買教訓

社會熱話

廣告

網民熱話】保險選擇多,買之前要諗清楚!呢句唔係冇意義嘅宣傳口號,而係每一個考慮買保險的投保人都必須要了解的事實。可惜的是,人類總犯相同的錯誤,未諗清楚就亂買保險的大有人在,結果得不嘗失。

撰文:浩德  | 圖片:討論區截圖、unsplash|資料來源:連登討論區

網民:Cut得好 儲蓄保根本冇用

日前一名女網民就以「cut左份儲蓄保」為題發文,表示自己剛斷供了半年、月供$2,000、為期15年的儲蓄保險,並失去共$12,000的供款。

此帖一出即引來網民熱烈討論,大部分網民均認為女事主放棄續供是明智選擇,「早cut早著啦,得半年,再供落去踩得仲深仲難抽身,到時一路供一路 X 為乜」、「Cut得好 儲蓄保跟(根)本冇用」。

不少網民分享自己也同樣有誤簽儲蓄保險的經歷,而且年期更長「我果份25年 供左幾年」若斷供的話,蝕得更甘!

有網民表示,若不喜歡儲蓄保、不想被agent賺佣,當初就不應購買,

「又買又cut 本都蝕埋 明顯無權衡過 cut單唔cut單嘅影響 為cut而cut 蝕到得個吉」。

也有網民不同情女事主做法,並指女事主此舉等同「買樓撻訂一樣」要「代(保險)公司多謝你」

樓主:無好深入諗清楚就買咗

女事主則指自己向來使錢沒節制,當時一心想迫自己儲蓄,卻又承認購買時「無好深入諗清楚就買左(咗)」

她並回應網民查問,指自己如果「唔放棄呢12k,我就要再掉348k落去,5年後就黎(嚟)40歲,有無呢36萬好似都唔係好重要」

她表示30歲時若有機會結婚生仔就反而無得用 (如果嫁得出)」所以,今日希望今次蝕錢會令自己記住教訓。

儲蓄保險年期過長

部分網民則針對女事主的儲蓄保險年期過長,「痴線 尼(呢)d產品邊可能供咁耐 就算自己係大洗(使) 都唔會供咁耐啦 d錢唔滾 根本同掉左錢冇分別」

也有網民補充,女事主應要清楚儲蓄保險只是一個強迫儲蓄工具,而整筆供款都是「保本不保值」。

而且若想投資賺錢,網民建議選擇月供高息股票或定期存款的回報及資金流動性更佳。

保險還保險 投資還投資

也有網民分享「保險還保險,投資還投資,保險主要是分散風險,而不是用來賺錢的。」

事實上,無論是投資或投保,甚至任何消費,付款前都應先考慮個人需要,預先做好資料搜集,才能作出精明的決定。