網民

37歲打工仔月入$39,000係咪叫過得去? 網民:叫做啱啱夠 一啲都唔高|網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話】當香港打工仔的工資中位數都只是約$17,500的時候,近日有網民開帖發問,希望知道「37歲一般應該搵幾多?」

撰文:浩德 | 圖片:新傳媒資料室、unsplash|資料來源:香港討論區

37歲一般應該搵幾多?

作為打工仔,無論是做甚麼工種、做咗幾多年嘢,都當然希望人工愈高愈好。

近日就有網民開帖發問,表示月入$39,000、今年37歲,希望知道這個收入在香港「叫唔叫過得去?37歲一般應該搵幾多?」

此問題看似有點無聊,但仍有大量網民爭相表達己見。

香港打工仔每月工資中位數$17,500

根據政府統計處《2018年收入及工時按年統計調查報告》最新數據顯示,去年5月至6月全港僱員每月工資中位數為$17,500。

每小時工資中位數增加3.7%至$70.5,每月工時中位數則44.3小時。

若以性別劃分,男性打工仔每月工資中位數$19,900,女性打工仔為$15,300。

數據指,教育及公共行政屬最高薪行業,最新每月工資中位數為$28,400。

從事清潔服務的打工仔則最低薪,中位數僅$9,200。

以樓主表示月入$39,000,來對比這個報告的話,樓主的收入已經非常不錯。

有網民指「係唔錯架啦….有好多人都係萬鬆D收入..不過亦都好多人搵到好多錢…所以很難講既(嘅)… 自己舒服就OK LA」

網民:係香港算好普通

不過,也有大量網民認為樓主收入偏低,「呢個年紀的人..話晒做野(嘢)都超過10年,好多同學呢個年紀都過 50K  (BANK SALES / TEACHER / MIDDLE LEVEL CIVIL SERVANT)」

另有網民表示「呢個問題好哲學下。住15樓算住得高嗎?如果住深水埗,周邊係唐樓群,你算住得高。如果住西九,你自己諗。唔同角度唔同,不過係香港算好普通。」

「如果你擁有一個或以上正常嘅本土大學學位,工作又超過15年,今時今日呢個數,失禮啲講,算低。」

更有網民認為樓主「太純品太乖」,建議樓主「逃離你的安全網」,並表示:「求穩定39,000蚊叫做啱啱夠! 一啲都唔高。」

這名網民更舉例說明指:「二手 夜冷佬, 一個月都十萬八萬, 或許小六畢業 。 騎師一個月 冇一百萬都有60萬。 揸uber5交稅 一個月都有三萬九喇。 開個網店 十零廿萬冇乜出奇。」

事實上,香港地以打工仔來說,月薪$39,000已經是比上不足、比下有餘了。

而且是否足夠,其實豐儉由人。是否叫過得去,純粹睇個人消費支出模式。

有網民說出重點:「睇呢個數無意義,要睇資產先衡量到生活質素」