勞力士 儲錢買樓 名牌 經一專欄

儲錢買樓都照買名牌 買勞力士戴 幾年後二手價都值錢 | 經一專欄

樓市

廣告

經一專欄・勞力士】網友: 我都想買樓,但儲錢好辛苦。
筆者: 點辛苦法?
網友: 身邊個個同事都可以買名牌,得我一個冇,好唔開心!
但係買個名牌包包,又冇咗幾年月儲嘅錢,好唔舒服!
筆者: 儲錢買樓,唔一定唔可以買名牌嘅!

撰文:1%Anthony | 圖片:新傳媒資料庫、unsplash

原來儲錢…都可以買名牌!

以前我都覺得…買名牌好邪惡!

想當年剛剛出來工作,輸落周身卡數,要債務重組還債兩年;之後又決心要儲首期買樓,又是兩年;之後又想買多幾層樓,又再努力工作,努力儲錢…兩年又兩年,已經習慣了無間道式的儲錢生活!看見身邊的朋友沉醉於名牌消費,一個中產打工仔,去一轉旅行買十幾萬包包、靚衫,然後高呼儲唔到錢,買唔到樓,筆者一直引以為戒,覺得儲錢是應該要刻苦的,買名牌是罪惡。

勞力士 儲錢買樓 名牌 經一專欄
【經一專欄・勞力士】圖片: unsplash

首次感受名牌二手市場買勞力士

幾年前,朋友財子O兄帶我買第一隻勞力士…
思維大啟發!財子O兄是知名電台主持,相信很多朋友都認識,他是潮流達人,也是理財專家,他可以將「消費」與「理財」兩樣看似互相矛盾的事情融合在一起,精彩!有興趣了解更多的朋友可以參考他的著作例如「炒作無雙」、「另類投資知多D」等。
當時他問了我一個有趣的問題:
O兄: 你覺得買勞力士貴啲,定普通一隻幾千蚊嘅錶貴啲?
筆者: 梗係勞力士啦!
O兄: 咁就太表面啦!

於是他就帶我去一位買賣二手錶的店
已經是4年前的事了,介紹店主給我認識,講解了很多手錶的二手市場資訊,眼界大開。當時筆者剛剛賣出了一個單位,賺了2百多萬,於是就買了人生第一隻地通拿,當獎勵吓自己,也感受吓名牌二手市場,店主也給O兄老友價,當時是7萬多元。

戴了幾年,還值幾多錢?

最近公司附近開了一間面積頗大的錶飾店,一手、二手都有,某天筆者經過,睇吓新款靚錶之餘,也順便八掛問問,手上戴了4年的地通拿如果賣出去到底值幾錢?
經理拿着手錶仔細檢查一會,支支吾吾…

經理: 「錶面有點花,款色有點舊…」
明白的,買貨嘛,當然想壓價買平貨,少不了數吓缺陷…
心裡想,戴了幾年,如果賣到7萬,即是白戴幾年,賺晒啦!

經理: 「如果响我哋舖頭換錶,最多收11萬~~」
11萬?!筆者頓時一呆!
賺了戴4年多,不但沒有折舊,反而升值4萬,以買入價7萬多元計算,回報超過50%!情況有點像二手樓,賺了住幾十年,反而還升值!當然不是所有的名牌都有二手炒作價值,甚至可以說只有極少數的名牌、種類、型號可以賺錢,但最少知道…有!

例如很多年青人都夢寐以求一兩件名牌旁身…
要儲錢買樓,就沒有希望?
不!原來只要多了解一吓,都可以又儲錢又買名牌…

例如你可以像筆者當年一樣,買一隻勞力士平衡一下心理,當然你要識揀一些比較保值的款色,先戴幾年,到你差不多儲夠首期買樓的時候,就將手錶放番出去,一舉兩得。

勞力士 儲錢買樓 名牌 經一專欄
【經一專欄・勞力士】圖片: unsplash

如果想買的名牌,二手市場不理想,怎辦?

例如女士們很多包包,二手價沒有勞力士那麼堅挺,其實可以考慮到二手名牌店買二手,原理是…既然二手市場唔強,二手價理論上應該亦會平過一手價平好多,之前有朋友就帶我去睇過,一個名牌包包大約用一半價錢就買到,用一段時間之後放出去,又可以收回幾千元,享受這個名牌包包帶來的滿足,成本大約是1萬多元,有點瑕疵是必然的啦,講真自己用多幾次,咪一樣會有瑕疵,跟二手有何分別呢?但成本低好多喎!

最近有個同學買了樓,想買靚傢俬但又唔想太花錢…

於是就到二手網站選購,其中一張時尚的名牌變型床,筆者在連鎖傢俬店見過要萬多元,同學用三千多元就買到了,賣家還怕他不會安裝上門幫他處理呢,還有五花八門的方法,可以用低價享受名牌消費品,甚至可以在二手市場賺錢,往後有機會再分享。

勞力士 儲錢買樓 名牌 經一專欄
【經一專欄・勞力士】圖片: unsplash

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看