同事 香港 樓 置業 收租 放租 辭工 台灣 生活 網民熱話

同事將公司當屋企 冇嘢做都留到8點 網民:留多一兩個鐘年中慳唔少|網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話】有打工仔在討論區指,同事帶大量私人物品回公司,直頭把公司當屋企!

撰文:Smart ED編輯部 | 圖片:電視截圖

樓主:

「公司有個同事帶勁多自己野黎公司,兩個咕臣,杯麵又長期有幾個,有時冇野做都留到8點幾先走,直情當公司係屋企咁」

同事將公司當屋企

有網民指,如果由老細的角度看,員工熱愛公司是一件好事。

網民認為不影響工作和其他同事的話,就算把私人物品帶回公司,也不成問題。

「有乜問題? 我有牙刷牙膏, 方便飯後刷牙呢」、「我都有兩個枕頭仔放係公司,一個墊背,另一個lunch time攬住黎訓,我都係最佳員工」、「我係公司敷mask」。

而且有網民認為這做法可取,因為「可以吹冷氣」、「公司有冷氣又有水沖杯麵,留多一兩個鐘年中都慳唔少」!

網民表示,自己的同事也當公司是自己的家,「換埋拖鞋都有啦」、「鞋、尿片,乜都有」、「咁唔差在帶埋枕頭床被來公司訓/過夜啦…」。

亦有網民指有同事把公司當迷你倉,「漱口水都見過,買野寄去公司收貨,然後長期keep 喺公司當迷你倉」、「我公司有同事都放好多野喺公司」。

帶網民問樓主,「上司冇出聲話咩」;樓主回應指該員工「做左十幾年架啦,年資仲長過上司多多聲」,所以沒有被上司指責。