今日我用粗口鬧上司 然後加了$1,000人工

職場

廣告

文:Purple弟弟

作為一個社會新鮮人,初入職場白紙一張,當然會比其他人勤力發奮,但當時間年復一年咁過去,人工只有過試用期果陣調整過,我終於發現做得嘢係無用嘅!
而我亦悟出咗一套職場心得,老一輩可能會話「職場如戰場」;而我就會話「職場如情場」!

熱戀期
公司就有如一個衰男人,會用盡甜言蜜語哄你開心,當下你會覺得好Sweet好有道理,當冷靜落嚟你就知道中伏了!對新人嚟講,最常聽到嘅甜言蜜語一定係:「我哋比機會你學嘢,唔好介意辛苦」,冷靜之後發現,其實我做乜都學到嘢,即使我如廁冥想都可能發掘到人生大道理,學唔學到嘢只係視乎自己心態,而非老細俾嘅額外工作量。

磨合期
衰男人喺未追到手前或者熱戀期,當然對個女仔無微不至。當你喺公司一段時間後,呢段感情即將面臨真正考驗,你會發現作為女朋友嘅你默默付出,但男朋友都不聞不問,甚至將你投閒置散,而自己就去𥄫其他靚女,做錯少少事就發你脾氣,慢慢你都開始睇穿呢個賤男,基於當初嘅美好回憶,始終都有少少感情,作為好女仔都會俾多次機會男朋友。

分手
可惜衰男人始終都係衰男人,男朋友眼裡已經無咗自己,只有果位冗員靚女!今日我因為做錯咗少少嘢比「男朋友」叫咗入房照肺,不過我份人就好均真,錯就認打就企定,點知佢好死唔死,鬧我咪算,仲要讚個靚女做得好過我十倍,作為女朋友仲點忍?

「你老_,你數學有冇學過機會率?我做咁_多嘢出錯機率咪多囉,佢乜都唔做咪唔_會出錯囉!」

然後我決定同佢分手……

而賤男總在失去後先懂得珍惜,佢決定加$1,000嘅「大愛」比我,但即使我最後肯留底,段關係就會變成建基於金錢利益之上,毫無感情可言,咁仲叫男朋友咩?所以絕大部分人都會堅持當初嘅決定「分手」!

咁好男人同衰男人有咩分別?衰男人只會比「利益」你,好男人會比「未來」你!希望大家都搵到一位「好男人」,係職場上談一場轟轟烈烈嘅愛情。

延伸閱讀

不加薪不挽留不在乎 遇到呢類上司你會唔會裸辭

文:藍橘子
我有一個朋友阿強,每次飯聚他幾乎都不會出現。

每次找他,他都說要工作,每晚都要加班,我問他為何這樣辛苦也不辭職。

他說在這公司工作很開心,我初時聽到還以為他撞邪了。
細問之下…原來下這降頭的人,是他老闆。
阿強在一家廣告公司工作。
老闆幾年前跟他說過一句說話,令他直到現在也記在心裡。

老闆說:「阿強,我不是要你幫我。我們是拍檔,這個計劃,我想你站在我旁邊一起撐下去,做到最好,失敗了我們一起承擔。」
當時,阿強只加入了公司半年,老闆是位公眾人物。平常有種令人不敢親近的霸氣,但就這一句,阿強到現在每天加班也毫無怨言。
以國家來比喻,老闆就像一國之君。

皇帝要做的不是出外打仗,因為打仗可以留給將軍。
也不是思考如何改革,令國家更國富民強。因為皇帝腳下已有很多負責決策的大君,經濟、教育、軍事都不需要皇帝操心。
一個好皇帝(老闆)不用文武雙全,只需要唯才是用。
有些老闆,很不忿自己的員工比自己聰明,於是處處為難,Ban掉所有那些員工的想法,結果令公司停濟不前。

有些老闆,總覺得最低層的員工工作很簡單,面對這班員工,老闆會實行『三不政策』。
不加薪、不挽留、不在乎。
但老闆不知道,要起一棟建築,沒有那些搬運工,不管這建築的設計有多神,也成不了事。
一個好的老闆,是懂得迷惑員工的心,增加他們的士氣,令他們甘願為公司賣命。

工作雖然有收入,但老闆永遠賺錢,員工永遠賠本。
這是全世界工作的定律,但老闆的一句說話,就能令員工覺得為公司賣命是賺了。
當然,除了有迷惑人心、激勵士氣的技巧,還要言行一致。
阿強的老闆就做到這一點,公司賺錢豪爽加薪,賠本也論功行賞。

對於工作上的失敗,會令員工士氣大減。但也是老闆/上司迷惑人心的好時機。
阿強的老闆,有一次在某次廣告中出到錯,客人中途放棄了他們公司,選擇了他的同行死對頭。
老闆把所有員工召到會議室,所有人都垂頭喪氣。
可是老闆卻沒有責怪過任何員工,而是分析對手的優勢。
說了一句:「對,這方面我們的確較對手弱,我在這方面也在學習中。」

結果在同一年,他們接到一個更大型的廣告。
能夠做到這兩點的老闆很少,
但能夠做到的,公司絕對能賺錢。

藍橘子為80後網絡作家,憑【我是技安,我出席了大雄的葬禮】網絡創作爆紅。
facebook專頁:https://www.facebook.com/BlueGodZi/