股民共嗚事

社會熱話

廣告

1. 買股票除短炒之外,好多人都會選擇D穩穩陣陣的股,收吓息。話說當年大家都覺得8號電訊盈科(00008)仔好穩陣,有李氏家族實冇死啦,仲唔食息食成世?!點知……李生嗰時係借錢鯨吞當時的香港電訊,之後嗰頭就負資產。小股民已經好擔心,諗住擺10年,20年實會返家鄉啦,點知連呢個機會都唔比你!因為李生話要私有化,信佢的股民真係血本無歸喇!

2. 好多股民都未必有咁多時間心力去分析股票,冇時間但又想炒股,一係就上「經一快線」問下小編,一係就睇吓股評人點講。但某幾個股評人真係幾燈架!小編成日都話買燈神對家實發達!

3. 有時見到D股升得好急,明顯有大戶炒緊,我地呢D小股民梗係想搭順風車分一杯羹。點知好多時入手個位就係最高位,之後個價就開始無止境咁跌。唉……咁就接咗火棒!

4. 通常接完火棒個心就好唔安樂,放又唔係唔放又唔係。唯有跌幾個價位就溝貨,點知繼續跌咁又繼續溝。溝下溝下…就成地都係蟹貨。

5. 呢個經驗應該係後生一輩先會有,就係細細個D利是錢永遠唔會落到自己袋。到大少少識嘢時,問阿爸阿媽D利是錢去咗邊,佢地梗係話幫你儲起咗或者買咗乜乜乜股票。Okay fine,買股票或者儲起都冇所謂,咁任何投資都有回報嘛!但呢D回報從來都冇出現過!

6. 有D股(例如創業板、殼股、細價股)個個都話好危險,唔好掂。但次次爆得最勁既就係佢地,咁有人棄就梗有人取,但真係要小心,呢啲股可以彈到好高,但亦可以跌到得渣都冇。