網上熱話|客人在訂單斥勿發夢 外賣員拒接:咁串自己落街買

網上熱話|客人在訂單斥勿發夢 外賣員拒接:咁串自己落街買

社會熱話

廣告

現時網上外賣平台興起,消費者可足不出戶訂購各種美食,但亦有市民擔心叫外賣速遞後,要無止境地等食物送達。本港今年8月先後發出多次熱帶氣旋警告,有外賣員在深水埗接單時,發現竟有客戶在備註寫着「出餐時間就是做好餐點時間,唔好係(喺)度發夢」。

該外賣員批評「我地(哋)拎條命同你送飯,俾少少錢唔×係大哂。1號風都遇到×客,咁串自己落街買」,最後更拒絕該張訂單。不少留言都同情外賣員,並希望他可以忘記和放下今次事件,「唔好嬲啦,總有啲×街既(嘅)人,幾廿蚊當自己上咗神枱」、「俾佢影響到心情你就輸了」。有人就戲言「唔知以為係食$3759高級餐廳」、「佢唔驚俾人加料咩?」

網民試過等到凍豆漿變熱

程式上的出餐時間,並不等同餐廳已經成功出餐,帖文亦有網民分享不快經歷,指試過在一個無風無雨的晚上,在距離目的地約15分鐘步程的一間餐廳叫外賣。可是,該網民指留意到外賣員「一直兜」,最終個多小時後才送達,「我明有時係集單送,但拎完個幾鐘都唔送,嗰日嗰餐飯我照收但冇食,啲嘢凍哂,個餐飲凍豆漿熱左(咗)」。

網上熱話|客人在訂單斥勿發夢 外賣員拒接:咁串自己落街買
有外賣員不滿客人的說話離譜,憤而拒絕接單。(FB群組「深水埗街坊會」圖片)

資料來源:AM730