網上熱話|追鄰居數淋紅油遭殃求教 網民籲睇定啲「點知有無下次」

網上熱話|追鄰居數淋紅油遭殃求教 網民籲睇定啲「點知有無下次」

社會熱話

廣告

欠債還錢,天公地道,不過鄰居欠債被追數時,殃及池魚又該如何是好?網民Hillary早前於社交群組發文,指鄰居被淋紅油「淋到我門都係」,向群組請教該如何清理。有網民從Hillary上載的相片分析是住於公屋,建議她直接找房屋署跟進;同時有留言提醒,「預(遇)到呢D(啲)最好報埋警有record(紀錄)比房署主任」。

相關報道:網上熱話|書展買練習仔仔唔願做 母親:係咪想做的士司機?

不過,亦有不少網民建議Hillary先按兵不動,「因可以避免別人爆格」、「點知隔離仲會唔會被人淋」、「可能佢仍然唔還錢,人哋之後又淋過~睇定啲先啦」等。同時間,亦有不少風趣建議,「自己響度門度寫追數請往隔離屋」、「全隻門油紅色,萬一再俾人淋都唔怕」、「叫收數果位人兄,油番完整少少先好走」。
當然,也有網民提出較可取的建議,例如安裝閉路電視「保平安」,不過讀者要注意《私隱條例》要求,有要求於當眼處提示「錄影中」,以及相關要求。

資料來源:AM730