父母幫呀哥出首期 細佬謀屋企間屋

葡萄父母幫呀哥出首期 失業細佬想謀咗屋企間屋 網民:搬去同大佬住囉

樓市熱話

廣告

香港地若無父幹幫手出首期的話,相信大部分年輕人都難以上車置業,有慈父當然幸福,但若果父母彈藥不足卻有多於一名子女的話,要幫其中一個子女上車,另一個子女就多數會妒忌。

樓主:轉層居屋俾我先公平

日前,有網民以「老豆老母夾錢俾我大佬做首期」為題,在連登討論區大呻,「作為細嘅,大佬買樓關我X事?已講左我失緊業冇錢唔會夾錢唔會加家用個額。」

樓主又拋出兩個方案詢問網民意見:

「而家我應:

1)叫老豆老母俾幾多錢我大佬就俾返幾多我咁先公平

2)叫佢地轉左而家住緊個層居屋(未補地價)俾我咁先公平

仲有冇其他方法?定一家人冇計?」

此外,樓主在後續留言又補充,「我就係驚佢想一條友拎屋企人錢搬出去仲留埋兩老我照顧」,「坦白講好彩我咁啱失業可以扮窮,如果唔係隨時我都夾首期。」

父母幫呀哥出首期 細佬謀屋企間屋
(圖片來源:新傳媒資料室)

網民:叫大佬整間房比你

帖文一出,隨即引來網民兩極討論,部分網民同情樓主,除了安慰樓主之外亦紛紛舉例如何可以報復呀哥:

  • 「我見最多嘅劇情係幫大佬,細嘅自強唔洗靠屋企既ending。」
  • 「叫你老豆老母搬過去,或者多啲上去坐下。」
  • 「一係說服你父母將舊樓放租,你地一齊搬去大佬間屋度住囉。」
  • 「咁好簡單啫,你躺平唔搵工,以後食住佢哋,咪唔使你照顧。」
  • 「叫佢收得首期就打包埋2隻廢老比佢。」
  • 「同老母講,想同阿哥一齊住,叫大佬整間房比你。」

網民:冇用你啲錢關你乜事

但有更多網民認為樓主父母如何用錢不關樓主事,認為樓主只是葡萄:

  • 「唔使你夾,咁件事對你有咩影響?只係唔抵得?」
  • 「事實係你父母自己出錢俾你啊哥,又冇用你啲錢,關你乜事?。」
  • 「你父母管埋你點用你嘅錢?唔明你有冇錢關你哥份首期咩事。」
  • 「啲錢係你老豆老母嘅,佢地鍾意倒落海都唔關你事架?憑咩叫人比錢你/ 過層樓比你。」

網民:比首期你都供唔起

此外,亦有網民串爆樓主「好心你啦,咁大個人工都冇份」,「睇你個款比首期你都供唔起啦。」

樓主亦不甘示弱回應:「供得起我都唔想呢個時候買,我睇淡同我有錢會想移民半退休多過香港置業。」

有人就針對樓主的回應繼續往死裡打:

「搵份工先喇,工都無學人睇淡,跌幾多都唔關你事。」

「你移民嗰陣會唔會帶埋兩老?唔會嘅話,即係兩老遲啲都係你大佬照顧,咁佢哋夾錢俾大佬買樓又關你咩事呢?」

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:新傳媒資料室