網民熱話 九巴 關愛座 車長 學生 長者 指責 facebook 網民 討論區

【網民熱話】學生讓出關愛座仍被指責 九巴:有需要就可以坐

社會熱話

廣告

網民熱話】最近有網民在facebook「巴士的事討論區」分享了一個關於關愛座的故事,這位網民表示看到一位背著書包的學生,坐在關愛座上,不久有年紀較大的乘客上車,學生馬上讓座,仍被一名中年乘客喝罵,最後學生得到車長幫忙,向中年乘客說:「無寫你個名,唔一定係你坐!」

撰文:亨利|圖片:新傳媒資料庫、unsplashKMB 九巴專頁

學生讓出關愛座還被罵

網民發帖表示,今早(2 月19日)搭111返工,人未太多,但已沒有吉位,除咗兩個近門口的關愛座。有一個學生上車,眼見書包重量不輕,可能佢只坐幾個站,而當時又冇有須要嘅人要坐,他便坐下外面個位。

下一站,有幾名乘客與一個中年大叔上車,學生即時起身行近落車門口(即兩個關愛座已經吉咗),但中年大叔依然唔放過學生。

中年大叔:「你坐㗎咩!呢個係關愛座,唔係比你座坐,你有冇我咁大年紀呀!」

當學生委屈被罵時,車長也忍不住挺身而出說:「嗰位人人都可以坐。」

中年大叔:「呢個係關愛座。」

車長再神回:「關愛座係優先讓比有須要嘅人,無寫你個名,唔一定係你坐!」

最終中年大叔靜下來了!

網民:關愛座人人都坐得

有網民也認為學生沒有做錯,「人地都醒目起左身啦,洗唔洗追住人地黎鬧呀?」。

其他網民指如果自己在場,也會挺身支持學生「比我會幫口」、「學生好乖」、「唔知點解,感覺而家有好多香港人,唔係好正常,是非不分。嗰個學生係冇錯」。

同時有網民說:「其實我到而加都唔明關愛座點解唔坐得,關愛座即係優先座,無人需要優先,就人人都坐得,無人有需要時坐落去係善用資源,而且唔係老人家先會病,我都成日坐成日比人鬧。」

九巴表態:有需要就可以坐關愛座

九巴在facebook專頁「KMB 九巴專頁」表態指,「關愛座有需要就可以坐」,續指「自關愛座推出以嚟,社會一直存在好多唔同嘅聲音。其實學識尊重很重要,關愛座嘅原意就係讓畀有需要嘅人坐,不論係身體唔舒服、長者、孕婦、抑或殘障人士等等。大家有時候都會有身體唔舒服想休息嘅時候,肉眼睇唔見但唔代表佢冇需要㗎, 如果咁啱冇人需要坐,大家其實坐下都冇問題㗎」。

有網民表示很同意九巴的帖文,「其實不論有無或者果個係唔係關愛座,自己情況許可都可以讓位俾有需要既人嫁」、「只要存有愛心,任何一個座位都可以是關愛座;若言沒有愛心,全車關愛座又如何呢?」、「其實無人坐時可以坐,看到有需要的人便讓比他坐無問題」。

另外,亦網民表示害怕坐關愛座仍會被「批鬥」,回應指「咁不如改名叫”須要座”啦!」、「可唔可以喺關愛座上面印多一句”任何人都可以坐”?」、「請取消關愛座。親眼見太多老人家逼人讓坐,聲大夾惡,好恐怖」。