自住樓

自住樓已賣 有8萬人工都唔做 網民熱話:想老公養 但開始有不安感

社會熱話

廣告

熱話】當還未上車的無殼蟻民,正不斷搵方法上車置業之際,有網民卻反其道而行,將自住樓賣出,自己租樓之餘,更放棄8萬月薪的高薪厚職,由月入4萬的丈夫負擔一切開資,原因只係「想老公養」,但手揸賣樓所得的200-300萬現金,又開始有不安感…

撰文:Smart ED編輯部  | 圖片:香港討論區unsplash

四五十歲還可怎樣安排未來?

有網民於討論區開帖【四五十歲還可怎樣安排未來?】

討論背景如下:

「早兩年放左層自住居屋,無再買返。唔駛養細路,兩公婆可以點樣安排未來? 繼續打工至死?

積蓄2百萬至3百萬左右,一個月入4萬,另一個原本月入8萬但已經唔撈做c9。」

此帖一出,隨即引來網民熱烈討論。

唔返工會好悶!

樓主因工作壓力太大,唔想升職所以寧願辭去8萬月薪的工作做家庭主婦。但又因積蓄不多,開始擔心退休生活。

大部分網民均認為樓主唔應該辭職,一來只有2百萬至3百萬太少,唔夠退休生活,二來自住樓已賣,此舉太「任性」!

而大家最熱討論的,其實係認為樓主無小朋友唔應該急於辭職唔做嘢,因為「唔返工會好悶!」會與時代脫節!

300萬積蓄一年要7-10%回報先頂到租金

樓主指自己辭左職做c9,係想好好整理下自己和屋企,亦享受下生活,做下運動買下餸。

因為樓主發現自己最想要的不是事業有幾勁,而係老公養。

但總有種唔知再點樣走下去嘅不安全感。

有網友就幫她分析其積蓄其實唔夠Cover租金的升幅。

有人反對

網友B:「女人最蠢莫過於谂住唔做野靠個收入低過自己嘅男人養,你地又冇细路,又冇樓。

講得唔好聽,萬一個男人變心揾個後生過你十年八年嘅,你就乜都冇,你應該繼續返工,储多D錢,咁先有安全感。

我係女人,有细路,有已供完既樓,我自己個人儲蓄仲多過你我都唔敢唔做嘢,你真夠畺」

有人支持

網友C:「我其實幾讚同樓主妳暫時停下來,諗好妳兩公婆條路點行,其實只要無負責又有二三百萬cash,

又唔洗養細路,多有多洗少有少洗,怕什麼,近五十真係要放鬆d去睇下呢個世界,

將來再老d真係有錢都無精力去享受。停一停,學點投資或再打份hea工,因為返工真係可以保持競爭力。又或養返隻狗玩下。」

建議買煤氣股

大部分網友均認為樓主應繼續工作,不能單靠丈夫一人的收入就考慮退休,因為他們自住樓已賣。

而其200-300萬現金並係其他被動收入,不足以兩人退休後生活。有網友就建議買煤氣股安排退休後的現金流。

網友D:「可以用150萬投資0003煤氣10萬股,每年0.35利息+10送1,要等錢用,每年10送1后,賣掉送的1萬股,每年就有17-18萬,再用100萬投資個的士牌,月供20000,月收24000,其他雜費一年3萬,按排好以后退休現金流。