BaselWorld錶展預告 瘋搶2017新款勞力士(上)

生活消閒

廣告

每年錶迷最期待的 BaselWorld 錶展將於3月尾在瑞士舉行,而勞力士必然是最受囑目,皆因每年也有驚喜,每年也瘋搶新款!網上流傳數款將會於 BaselWorld發佈,如果屬實,各錶迷要隨時預備好「彈藥」,新款到港時必定少貨,但需求極大!

可能推出之新款包括:

Rolex GMT-MASTER II 紅黑圈 「可樂圈」

這款必定熱搶!「可樂圈」已停產數年,再推出將使用陶瓷錶圈及實心鋼,比舊裝突出,有手感!加上現有「綠針」,藍黑圈,系列將更為完整!

陶瓷錶圈 Rolex Explorer II

Explorer II 換上黑色陶瓷圈,跟鋼錶殼對比度增加,亦更適合「探險家」!

陶瓷錶圈 Rolex 金鋼 Daytona

如果係出就正啦!真係靚!上年陶瓷錶圈全鋼 Daytona炒足成年都未炒完,金鋼款同樣極吸引!新 4色錶面一樣咁靚,連過住被忽視的銀灰錶面配上全新陶瓷錶圈馬上靚哂!

如我有特別需要申請政府津貼,有什麼津貼可以申請?

如是長者/傷殘人士,可以留意長者生活津貼長者咭樂悠咭傷殘津貼申請綜援等等,在住屋方面,可以考慮申請公屋

如果我想外旅/返回內地,有什麼需要留意?

首先,要留意特區護照/回鄉證是否需要續期,以及留意不同貨幣的匯率走勢,包括人民幣兌港幣日元兌港元英鎊兌港元等等。