中央救市 買樓

中央救市後市點睇 買樓趁年輕 才可做大槓桿 ︳諗sir專欄

投資

廣告

讀者:

你好諗sir,本人在26歲時開始有心想買樓,一心以儲蓄達標,中間曾投資票,但永遠因太心急,見股價跌就走(因為想止蝕)。 現在回望,如果持有係可返回買入價, 自知自己性格應該不適合股票。 因此買樓後無再買過。現時已近30歲,每月支出如下

家用6000
租住家人單位6000
基本洗費: 水電、日用、交通 約5000-6000
月儲蓄18000
想問諗sir, 我直家應該儲一舊本金投資收息? 定係買樓? 宜家本金不多,有咩投資可以留意下? 開始實行買樓計劃後, 個人踏實左好多,因為每個月部份支出已扣起。無以前成日驚股票蝕得多感謝指點!

諗sir:

中央救市,大升六百。你問我會唔會再升落去? 應唔會咁易穿18000。原因可見人仔走勢圖。中央拓野係會有個底線,然後只會招係底線高少少比佢橫行,就收工。 美金兌人仔低見7.33水平,有人大力出手干預急升,先企穩7.25,然後升到7.09附近見頂。比個假希望你話會穿7見6.9x。然後咪好似而家咁7.09-7.19橫行擺係度算數。老闆叫我踢,我咪踢,但又唔會多做比你。反正我績效評唔關匯率有幾勁。

拿,呢個個案讀者係股市損手,廿幾歲仔難怪。買股就係公開自己同全香港既uncle或者有錢佬博奕,呢個咁簡單既事實,反而無人提你。而「沒錢仔」 = 需要買樓,如你已有一定現金水平,買樓未必適合你。呢個statement可以計出來:
*沒錢仔不含貶義,反正大部份人一出世就只著住屎片,除左幾個投胎KOL。
讀者月入3萬幾, 每個月存$18000。儲蓄率已經不錯將自己儲蓄的六成都儲起。他現在接近30歲,當佢持續打工把18000存多20年,20年有240個月。即20年共240*18000 = 432萬。432萬就當他由50歲起穩收5厘息到死,一年其實只收到21萬6,除開每個月又係有是18,000元洗。留意到廿年後物價比現在將高很多。而人工? 你估會不會大幅上升呢? 我想香港未來一段時間工資不會大升,世界其他地方都不會,只係你擁有特別技能才吃香。去世界其他地方會不會有更高工資? 那你問一下一些移了民的朋友,離開了他母語純熟的地方,係咪反而可搵更多? 天下很大生活不一定要錢,不過穩定的收入可令你同你家人個心定好多。

你趁仲後生,利用香港的工資較高入銀行買樓借更多,對於有工作的人做九成按揭例如你給50萬可槓桿500萬樓,每當樓價升20%,帳面可賺到100萬。幾百萬咁賺,絕大部份經歷過既人只從買樓。買虛幣? 買股票? 係有人都試過賺到成千萬,不過肯將幣揸到賺成千萬才放既人,身家好少幾十萬咁少。如唔賣樓用黎收租,租金可同通賬上升,對沖通賬為退休部署帶來的不確定性。所以買樓其實趁年輕就是年輕人才可做大槓桿,45歲打後銀行已唔想借比你,何況第時連呢個機會既門都關埋。如有撤辣再第二間低稅應趁機把握。

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:資料圖片