跌市應否止蝕潛力股?若企業質素沒變差 下跌其實是買入機會

投資

廣告

讀者:成哥您好,我想問下如果我用技術分析炒短線買入潛力股,當然有一定質素,自己定一個止蝕位。

撰文:龔成|圖片:iStock

如果成功升的話短線都可以變成長線,我就一直抱,只要之后不跌穿10天線或20天線我就一直持有。

跌穿就止蝕,因為我覺得抱股票長線長期上升和長期下跌感覺完全不同,如果下跌我還有一定的利潤賺取,不想股票被套牢。

而止蝕出來的現金又可以重新投入股票市場,您覺得這方式可行麽?

龔成老師 分析

短炒根本是無法賺錢,我之前做銀行、證券行多年,見證大量客短炒全部都蝕錢,只有長線才能有錢賺。

你見投資高手,好似巴菲特再唔會用短炒或者技術分析,都係用長線持有和睇基本面,去分析優質股來賺錢。

我地會否持有一隻股票,係唔會用「買入價」做指標。

只要佢質素一直無變,就可以持有。

當佢再跌,但質素沒變差的話,反而係造就一個平價買入優質股的機會,而不是做止蝕。

最重要是睇企業質素、價值。

你所講的甚麼天線,無根據的(有錢用不會用,財演就用),如果你用上述方法跌穿止蝕,你應該在15年前,港交所(00388)幾十蚊時止蝕了。

跌市應否止蝕潛力股?若企業質素沒變差 下跌其實是買入機會

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。