公屋仔換樓的自我修養|諗sir

$2500移居深圳好過抽公屋? 網民唔同意列5大壞處點醒:分分鐘仲貴過係香港!

樓市熱話

廣告

香港地少人多、寸金尺土,年輕人投資買樓並非一件容易的事情,因此不少人都選擇輪候公屋,不過閒閒地都要十年八載,因為就在網民表示明明已經申請公屋,可惜仍然沒有收到任何通知,因此萌生移居深圳的念頭。
有港男認為移居深圳好過抽公屋。
有港男認為移居深圳好過抽公屋。(圖片來源:Facebook@公屋討論區)

港男讚移居深圳好過抽公屋:食平、住平、買嘢平!

近日有港男在Facebook群組「公屋討論區」指獨身申請公屋,不過輪候公屋時間仍然未有回音,近日就發現有同事移居深圳,1房1廳的單位,單位面積大過香港多多聲,而月租只需要2500元。在交通方面,同事每天都會在香港西九龍站搭高鐵來往尖沙咀上班,整個車程連同過關都約30分鐘,每月車費合共3,600元,而租屋及車費都只是6,100元,令港男忍不住大讚有深圳生活有三好:「食平、住平、買嘢平!」而自己亦都「心郁郁」想學同事搬到深圳住,不過因為不是非常熟識深圳因此仍然在考慮。帖文出街引起不少網民迴響,網民反應兩極,有人認為現時香港物價還是樓價都高得離譜,不妨考慮在香港工作,把錢留在內地花費,一年下來可以節省不少:「我朋友元朗做倉散工,搵二萬幾一個月,佢上面月租1500,都係日日上上落落,收工仲順便帶一轉貨上去,我開頭都唔明點解咁辛苦,到今年頭佢係上面買埋樓⋯⋯」不過亦有網民列出3大原因反擊。

公屋 有港男港男表示,見到同事在深圳用2500人民幣,就租到1房1廳的單位,單位面積大過香港多多聲!
有港男港男表示,見到同事在深圳用2500人民幣,就租到1房1廳的單位,單位面積大過香港多多聲!(圖片來源:小紅書@深圳市德瑞房地產)

1.休息時間不足

網民認為通勤時間相當重要,如果在內地的居住環境與香港的工作地點相聚甚遠,就沒有足夠的時間休息:「每日要坐頭班6點半火車開工,當你9點開工,即係每日6點許在口岸等開閘。起床同埋去關口的時間計」、「上下班也來回最少3小時,已是極速!點樣休息!瞓一陣就要返工」。

2. 隨時連份工都冇?

雖然事主表示在移居深圳後,做高鐵上班時間只需要30分鐘,不過就有網民以身邊的人事作為例子:「之前有兩個下屬都係咁, 一個經常遲到, 另一個經常早退,原因都係路途遙遠,最後都係要被解僱」。

公屋 不過網民就唔建議咁樣做。
不過網民就唔建議咁樣做。(圖片來源:《大叔的愛》劇照)

3.與香港的親友感情變淡

網民認為事主移居深圳,基本上下班後會搭高鐵離開,難以抽時間與朋友見面:「收工趕上去,少同朋友或同事吹水,慢慢少左朋友或同事,交情少咗、生疏咗。」、「樓主係香港有女朋友就唔好考慮, 又搞啲冇米飯感情故事, 又使一大堆時間和金錢, 最後得個吉」。

4.住屋月租僅2500人仔唔會好得去邊!

不少網民對於2500人民幣就能在深圳租屋感到質疑,就算這樣的單位,其環境未必符合理想:「$2500深圳、廣州租屋?好極都有限啦!不過肯定好過劏房嘅!」、「2500租得啲乜?城中村冇電梯嘅劏房?冇獨立廁所、冇空調60呎的十年前也要2400人民幣,2023年請問要多少錢?」

5.深圳物價實際唔平?

雖然不少人總是表示深圳物價較香港低,不過就有網民指:「其實,深圳食野真係好平咩?疫情前我曾經去過幾次,要去啲企企理理的餐廳食野,唔見得好平」、「有啲生活用品分分鐘大陸仲貴過係香港買!」

公屋
(圖片來源:Unsplash@Mitchell Luo)

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:Facebook@公屋討論區、小紅書@深圳市德瑞房地產、Unsplash@Mitchell Luo、《大叔的愛》劇照