煥然壹居真係抵買?

樓市

廣告

日前在一場以「等待上車的年青人」為主要對象的講座上,筆者問:「邊個有興趣抽煥然壹居?」

意想不到,近半人舉手,反應非常熱烈!
聽眾甲:「抵呀!市價八折。」
聽眾乙:「正呀!月薪60,000元單身都可以抽。」
聽眾丙:「靚呀!環境靚,聽講有180度海景。」
聽眾丁:「筍呀!嚟緊有港鐵站,交通方便,升值潛力高。」
筆者問:「咁多優點?請問邊位去附近睇過呀?」
全場鴉雀無聲。奇怪!未落區睇過點知抵、正、靚、筍?

抵呀!市價八折

點解市價八折會係抵呢?

第一,講折扣,八折唔係送架,將來賣樓要補地價,情況就好似居屋一樣,唔可以自由買賣,唔可以出租,唔可以加按,之前房協五個新居屋項目,市價七折都滯銷。

如果純粹貪折扣,想平啲買個單位自住,點解七折大家會覺得貴,八折反而會覺得抵呢?

第二,當日居屋開價,以荃灣的尚翠苑為例,以市價9,000多元評估,以6,000多元開售,睇番當時隔離左右的半新屋苑,荃灣工廠區三寶,呎價賣到12,000元,立坊細單位因為樓價低於400萬,呎價炒到15,000元以上,尚翠苑估值明顯偏低。

今天煥然壹居呎價11,000至12,000元,折算市價就是13,800至15,000元,看看附近的指標屋苑,傲雲峰、翔龍灣、譽港灣等,呎價大約介乎於13,000至16,000元,邊有平到呢?

第三,買居屋有房協做擔保,借錢相對比較容易,筆者有家人買了綠悠雅苑,審批會比較寬鬆,而且仲免按揭保險費,慳番十幾萬元,接近樓價的5%。至於煥然壹居就沒有房協做擔保,借按揭更難。

正呀!月薪60,000元單身都可以抽

點解月薪60,000元單身可以抽就係正呢?仲接受家庭成員分開入票,舉例一個家庭,四個成員每人搵60,000元,合共24萬,可以分開入四張票,水分仲勁過新樓。

筆者諗極都諗唔明,如果價錢真係平,點解入息限額要俾到月薪60,000元咁高呢?點解資產限額去到300萬元咁高呢?點解一個家庭可以入幾飛咁鬆呢?係咪驚賣唔出呢?

靚呀!環境靚,聽講有180度海景

有冇去現場睇過先?係咪真係有180度海景先?

無疑今天去到現場,確實有海景,問題係睇番之前賣地同埋政府的規劃,周圍都會起樓,入伙後仲有幾多單位可以享受海景呢?

筍呀!嚟緊有港鐵站,交通方便,升值潛力高

將來會有啟德站,係咪代表升值潛力高呢?

首先,講通車時間,由於挖到古井,通車時間一拖再拖,估計應該都要到2020年先通車,仲要等幾多年?

其次,係咪一定有港鐵站就升值潛力高呢?大家有到過現場嗎?看見周邊有甚麼發展?大家飲過鉛水未?

煥然壹居旁邊正正就是啟晴邨、德朗邨。筆者有朋友住在這裡,曾經好幾次開車送她回家,事實上環境甚為屋邨,將來要賣好價錢似乎有困難,係咪真係升值潛力高呢?

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看