喺office換水猶如「捉象棋」 敵不動我不動?網民:有啲人寧願渴死都唔肯換水

【也許換水很難】Office換水攻防戰 猶如捉象棋 敵不動我不動?網民:有啲人寧願渴死都唔肯換水

社會熱話

廣告

對打工仔而言,返工時間想飲水的話,基本上都要到茶水間斟水。不過,相信大部分人都曾遇到水機沒有水的情況。這個時候,只有換水才能解決問題。有打工仔於討論區開post,將換水的心態比喻為「捉象棋」,指大部分人寧願渴死也不願意換水。帖文一出,引起網民熱議。

撰文:經一編輯部 | 圖片:Unsplash

換水猶如「捉象棋」

日前,有網友於連登討論區以「Office 換水,就好似捉象棋」為題開post,指遇到要在茶水間換水的情況時,辦公室內的同事都會採取「敵不動我不動」的心態,「邊個忍唔住渴死就要換水」。

「嬸嬸級會覺得係OL級去做,OL級會覺得係男人做。同時,高職級會覺得係中職級做,中職級會覺得係低職級做。」

樓主續指,自己作為身為低職級職員,又係男人,故擔起換水的責任。換完水後,卻發現每位同事都去茶水間斟水。

「半日唔飲水,到我去斟水,發現無水,苦笑一句 『乜你哋咁忍得嘅?』。換完水之後5分鐘,個個排住隊咁斟水。果然,新手捉棋往往就係太衝動。」

樓主的帖文一出,引起不少網民熱議。大部分網民直言樓主的比喻十分貼切。

  • 「無錯!Office飲水係一場心理戰,入面好多學問。你今次錯咗識得吸取教訓就得。」
  • 「呢個比喻好正!」
喺office換水猶如「捉象棋」 敵不動我不動?網民:有啲人寧願渴死都唔肯換水
圖片:Unsplash

換水好難?網民:職場有太多自私嘅人

有網民指,若辦公室內的水機屬「頂置式水機」,要將樽水倒轉才能放落水機,女同事或需男同事協助才能換水,但辦公室若使用抽水式水機,只需將水擺在下方,其實人人都換到水。

樓主回覆其他網友,亦坦言換水不是難題,最不解的是其他同事逃避換水的心態。

「其實難就唔係好難,係睇唔透點解要寧願自己渴死都唔換水、唔叫人幫手。我諗在座好多巴打同絲打都肯主動換,係發現好多香港人都好似好計較自己要去換水咁,等其他人去換。」

有不少網民附和樓主,指不肯換水的行為十分自私,亦不明白為何連換水都要斤斤計較。

  • 「換水咪幾個動作,有幾難?」
  • 「換水咪換水,又唔會蝕底咗啲咩,點解要搞到咁辛苦?」
  • 「好似換支水會冇咗副身家咁。」
  • 「換個水10秒啫。」

又有網民指,自己曾試過一個星期內幫手換水2至3次,認為有太多自私的人。

  • 「其實唔明點解要咁計較,我係嗰啲自己用到無水,會幫下手換埋水嘅人,但係我知現實真係有好多自私嘅人。因為試過一星期我會幫手換2至3次水。」
喺office換水猶如「捉象棋」 敵不動我不動?網民:有啲人寧願渴死都唔肯換水
圖片:Kskhh, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

網民:太多人「老奉」有人幫手換水

不過有網民解釋自己並非不願意換水,而是發現太多同事將其他人幫手「換水」視作理所當然,感到不公,認為人人都有「換水」的責任。

  • 「其實有時唔係唔肯換,我細細粒都會換水,但係發現成日都係自己換,輪流換就最公平。有時唔換,係想迫啲唔肯換嘅人承受惡果,大家一齊唔好飲囉。」
  • 「一次半次梗係冇所謂啦,但係好多(同事)都係覺得老奉要人哋幫手。(覺得)呢啲嘢唔係佢做嘅,佢係(淨係)負責飲。次次都唔郁,等你做先嬲。」

又有網友以魚蛋論解釋不肯換水的心態,指部分打工仔認為自己沒有換水的義務。

「魚蛋論囉。大家都係返工,點解我要搬水佢負責飲。唔得,我要佢飲得唔開心,一係大家都唔好飲。心態決定一切,不過有時啲態度老奉,條氣係唔順嘅。」

喺office換水猶如「捉象棋」 敵不動我不動?網民:有啲人寧願渴死都唔肯換水
圖片:Unsplash