港人 內地 八達通 【八達通Apple Pay教學】毋需Face ID解鎖即拍卡 7步驟加入iPhone、Apple Watch Wallet

港人批八達通不及刷掌支付好 網民:帶個人出街就得!

社會熱話

廣告

有港人北上成癮,每逢週末都要到深圳玩一轉,每次都滿載而歸回香港,並會將自己的所見所聞在群組中分享。不少人認為內地發展迅速,事隔三年重回內地,居然有着翻天覆地的變化,原本已經非常普及的手機支付,居然升級到「刷臉支付」,近日內地更開始推出「刷掌支付」,單靠一隻手掌居然可以畀錢,令不少網民震驚!
港人 內地 八達通 香港人 內地
(圖片來源:wechat官方圖片)

內地最新推出「刷掌支付」 港人:香港仲講緊實體卡八達通

近日有網民在Facebook群組「深圳大灣區國內吃喝玩樂開心分享區」分享在內地體驗新推出的「刷掌支付」的感受,當中表示:「剛在深圳成功開通並使用微信刷掌支付,唔帶手機也可以使用,非常方便!」,據了解這項技術採用「掌紋+掌靜脈」識別系統,只需要提前在個人微信帳號錄入掌紋,就可以成功支付。現時內地部份地鐵及便利店採取這種支付方式。帖文引起不少網民討論,當中高呼「好鬼有型」,更細數電子支付的5大好處,又言:「內地的支付方法,香港點追呀!」、「希望香港可以盡快用,有望可以放棄八達通」、「香港仲講緊實體卡八達通」。

港人 內地 八達通 香港人 內地
(圖片來源:小紅書)

1. 非常方便,減少攜帶隨身物品

現時香港人出門口,相信都要拎電話、銀包、鎖匙等等的重要隨身物品,因此有網民認為內地新推出的「刷掌支付」非常方便,出門時可以減少攜帶物品:「唔使攞手機出黎真係贏晒」、「完全唔洗帶錢出門」、「帶個人出街就得!」

2.無需網絡亦可以支付

以往如果需要使用支付寶、微信等等的手機支付軟件,由於要掃描二維碼,因此都需要再有網絡信號的環境才能完成交易,不過這種「刷掌支付」就可以解決這個問題:「到時返深圳就唔使擔心冇數據」、「到時真係一收工,乜都唔使帶就去深圳玩」

3.唔使擔心電話冇電

大部份人都機不離手,因此電話都很快出現低電量的情況,不少人擔心一旦電話熄機,就不能透過電子支付交易,不過有了這個就不一樣了:「以後唔使臨急臨忙借尿袋」、「喺冇電嘅情況下都可以畀錢,真係有返晒啲安全感」、「到時喺大陸伸下隻手就可以借尿袋。」

港人 內地 八達通 香港人 內地
(圖片來源:小紅書)
港人 內地 八達通 香港人 內地
(圖片來源:《W-兩個世界》劇照)

4.唔擔心安全問題

除了要登記面容訊息,還要登記手掌紋,不少人擔心自己的私隱被洩漏,不過一班港人認為唔驚,又表示:「唔覺得有乜問題,行得正!企得正」、「你一出世就已經冇私隱架啦白痴,你住邊,做咩工,幾點出世,你老豆老母係邊個,有邊樣政府唔知,用下個腦諗下啦」、「指紋跟隱私有什麼關係?」

5.隔空驗證更衛生

自從疫情之後,不少人更加在在個人衛生,而無論電子支付還是這種新式「刷掌支付」,在零接觸的情況下已經可以成功交易,因此認為比一般的支付方式更加衛生:「以後就消毒少一樣嘢」、「香港仲要拎住張八達通拍嚟拍去真係攞命」。

網民反擊:驚畀人斬咗隻手落嚟

不過亦有網民反擊指:「你不怕人家斬掉你的手掌去銀行提款機刷錢嗎?」、「已經有人臉識別,已經咩都唔使做,郁都唔使郁。 點解仲要俾手掌支付?」、「我驚畀人斬咗隻手落嚟」。

圖片來源:wechat官方圖片、小紅書、《W-兩個世界》劇照