張學友

張學友自爆近乎零收入、一個原因拒做「包租公」:雷曼苦主昔日狂蝕4,000萬

社會熱話

廣告

「歌神」張學友近日於訪問中自爆自己近年幾乎「0收入」,穩陣保守派的他亦罕有談及自己的投資理財心法,又分享拒做「包租公」的原因。
張學友
(圖片來源:RTHK《香港機遇》截圖)

張學友:物業皆自用

四大天王之一的張學友近日接受香港電台節目《香港機遇》訪問,在節目中,張學友笑言自己近年「一啲收入都冇」,他又分享投資理財心法,指自己屬於保守型。

「多數都係低風險,買物業唔係我主要投資,所有物業都係自用,所有物業、倉庫都好,住又好、寫字樓又好,都係自己買嚟用,唔係自用嘅物業都賣出去。」

他又指,現時做「包租公」並不輕鬆,「因為我覺得租畀人好辛苦,窗漏水又關你事,水渠爆咗又係你去整。」

拍戲為興趣

張學友除了歌唱了得,在電影方面亦有出色表現,他一共參演超過70部電影,其中於1989年,憑藉電影《旺角卡門》獲得香港電影金像獎的最佳男配角獎。不過近年張學友甚少出現幕前,他在節目中表示,以前主要靠拍戲維持生活,現時拍戲只為興趣:

「以前唱歌(收入)唔穩定,未搵夠,唔知唱歌係咪可以維持生活,但拍一部戲,我知道幾多錢,比如一年我接咗七部戲,我就知嗰年收入有幾多,我大概就知自己嗰條數係點,所以有段時間,拍戲係我主要生活收入,後來做演唱會嘅機會多咗,收入有保障,咁我就變咗得閒時、有啱嘅劇本,或者有人情債要還時拍吓。」

張學友
(圖片來源:RTHK《香港機遇》截圖)

地位低過寵物龜

張學友亦難得公開談及家人,他表示家中地位排名依次是太太、兩個女兒、媽媽、然後是寵物狗,他自嘲地位低過飼養的龜:「屋企隻龜仲高級過我,我要幫牠抹屎、餵牠、洗籠。(我的排名)可能再後些,隨時加多隻龜或生龜蛋。」

張學友慘成雷曼苦主

2008年金融海嘯及雷曼事件是不少香港人的傷痛回憶,除了普通散戶要勒緊褲頭等政府出手幫助之外,當年不少圈中藝人亦成為「雷曼苦主」,少則蒸發數百至數千萬身家,嚴重的更要延遲退休。

猶記得2008年之前,歌神張學友只會選擇性演唱會,但有傳當年在金融海嘯吞噬下,張學友慘變雷曼苦主,蝕逾4,000萬,相當於一半身家。為維持家人優質生活,張學友歌影兩邊全面復出,亦會到外地登台。

圖片來源:RTHK《香港機遇》截圖