跌銀包 八達通

港男跌銀包遍尋不果 事後憑八達通發現行蹤 網民:報警拉得啦

社會熱話

廣告

現時雖然電子支付相當方便,但依然有人還是會堅持同實體卡,感覺較為實在,不過弄失時就相當麻煩!而近日,有港男弄失銀包後,發現原來有人拾獲,但竟然不是交往警署,而是擅用事主八達通做1事,自爆身份!

港男弄失銀包被不知名人士拾獲 對方竟用八達通做1事暴露身份

事主於Facebook群組「香港失物報失及認領」中求助,指自己於荃灣德華公園公廁對出遺失了一個啡黑色的銀包,內有八達通及個人證件,「我係成個銀包跌咗,而且我主要係想拎返啲證件,執到嘅朋友麻煩交警署」。

 跌銀包 八達通 示意圖,非當事人)
(示意圖,非當事人)(圖片來源:Facebook@的士乘客及司機行為分享區)

遍尋不獲,港男事後查看一下八達通消費紀錄,發現有人曾利用他的八達通作新交易,資料顯示八達通最後一筆交易用於電訊公司繳費,花了$266元。事主曾嘗試要求停止交易,「試咗但停唔到」。

 跌銀包 八達通
(圖片來源:Facebook@八達通)

網民:呢個年代仲蠢到咁

網民看後紛嘲笑「人蠢無藥醫,呢個年代仲蠢到咁」,事關電訊公司會紀錄繳費資料,使用非本人八達通的「蠢賊」變相自揭身份。網民指「有晒證據,報警拉得啦」、「點解仲會有人貪就手到咁,而家周圍都CCTV同網上紀錄,邊走得甩」、「莫講話銀包,地下有$10都唔敢執,驚畀人跣」、「點解仲有人咁戇居」、「無腦唔好咁貪心」。

 跌銀包 八達通
(圖片來源:Facebook@香港失物報失及認領群組)

圖片來源:Facebook@的士乘客及司機行為分享區、Facebook@八達通、Facebook@香港失物報失及認領群組