港人旅行 打仗

香港人去旅行似足打仗咁 10大搭飛機慘痛經歷惹共鳴:慘過搭巴士

社會熱話

廣告

香港人去旅行,總會出現某些情況為人詬病,不但常被拍做出失禮行為,更會「自己嫌棄自己人」。近日,於Facebook專頁《載空國際》中,有港人出帖文指「去旅行本身係輕鬆,但香港人就攪到打仗咁」,更大數自己10大見聞,當中的異常情況更令帖主慨嘆「搭飛機慘過搭巴士」。言論更惹來逾600討論,相信不少人都相同感受。

港人去日本旅行「十足十打仗」 網民數10大經歷斥「搭飛機慘過搭巴士」

帖主之所以有此言論,皆因自己「儲落」的親身經歷。帖主在文中指特別由日本航點往返香港的香港航空公司,總會發生「Overhead Compartment 之戰」,更大數10大場景。帖主續言「搭巴士頂唔順都可以中途落車,搭空中巴士對住呢班鬼客玩吓手都三幾個鐘,仲無得上落,真係疲勞轟炸嚟」。以下為十大經歷場面:

 港人旅行 打仗 示意圖,非當事人)
(示意圖,非當事人)(圖片來源:《閨蜜2》)

1. 一個細路或老人然後有N個同行照顧者,條隊就快長過正常隊

2. ⁠某公司綠卡會員排專貴counter

3. ⁠一個人背囊手袋仔(或上機喼)再左右手一袋嘢

4. Overhead Compartment首先放嘢既人:「我啲生果/零食/戰利品唔壓得」

5. ⁠行李永遠只識打橫放去霸最大空間

6. 「空姐/空少可唔可以幫我擺,我唔夠力放上去」

7. ⁠同客講英文扮唔識、講普通話無反應、再用廣東話講就西住面話:「我識聽啊」

8. ⁠話份餐唔好食但永遠要打卡,食得好快再問有無多杯雪糕

9. ⁠飛機嘅細路過度活躍,然後父母一係大聲教仔,一係放任唔理;然後手抱BB就喊足全程,有時心諗幾個月大未識行嘅BB去東京究竟有乜記憶?

10. ⁠上機/落機一味向前衝,驚死行尾俾喪屍食咁

 港人旅行 打仗
(圖片來源:橫濱紅磚倉庫)

逾600留言激讚講得好:見到香港人就驚!

帖主言論一出,旋即引來不少人的共鳴,更有網民指「見到香港人就驚」,指自己發現新攻略避開以上情況,特別是日本的航班,稱「比較鐘意坐NH860,因為係香港人最最最最最最唔鐘意嘅夜晚到。搭咁多次,冇一次失望過,高質好多」、「所以而家我盡可能都商務艙,或者揀少香港人用的航班」、「我唔搭香港嘅航空就係唔想似打仗,腎上腺素飆升,我去旅行要relax,所以只搭日本航空公司」。

 港人旅行 打仗 示意圖,盡當事人)
(示意圖,盡當事人)(圖片來源:《First Love》)

而另一邊廂,非常讚同帖主的網民指「詳列得很好,準確」、「好似走難咁,搭飛機要考牌, 餓狗搶X咁」、「只有一個背囊跟身上機嘅我表示,次次都要等空姐幫我搵位擺袋」、「全部都有聲有畫面」、「有啲人離譜到hand carry霸晒成格,心諗點做到…」、「飛機一泊好,個個就起身拎行李然後罰企」、「第4我都遇見過,我擺個背囊上去,個阿嬸喝住,話唔可以擺,佢啲士多啤梨唔壓得,我咪搵空姐,問係咪唔擺得嘢,空姐笑住答可以擺,我照擺。咁巴閉,攬住嚟坐啦」。

圖片來源:《閨蜜2》、橫濱紅磚倉庫、《First Love》