移英

香港教師移民英國超市搬貨 返工兩星期被經理讚賞 網民請教求職秘訣

移民熱話

廣告

移英港人|大部分移居英國的香港人,都希望在當地重投職場,但未必個個都可以做回老本行。最近有網民於Facebook群組分享自己找到一份超市長工,雖然要擔擔抬抬、搬重貨,但靠辛勤工作彌補先天體型不足,更獲經理大讚,不少網民留言叫他加油。

移英港人老師抵英2個月 搵到超市長工

這位於Facebook「香港人移民英國資訊分享」群組發帖的網民表示自己到了英國約兩個半月,於英國大型連鎖超市ASDA找到了一份長工,並已經工作了2星期,每星期返3-4日,「同事好肯問你做成點,講How are you就一定㗎啦!有個大我少少嘅同事就Day2喺pantry撞過佢,見我新同事,同我打招呼。話有聽過同事講過我,同埋認得我,可能因為我係成間超市唯一一個亞洲人僱員啦」,同事似乎都很關心他。

移英港人 移英港人老師分享他在英國超市工作的體驗。
移英港人老師分享他在英國超市工作的體驗。(圖片來源:Facebook@ 香港移民資訊分享)
移英港人 網民工作的超市ASDA,是英國僅次於Tesco及Sainsbury
網民工作的超市ASDA,是英國僅次於Tesco及Sainsbury’s的第三大超市連鎖店。(圖片來源:ASDA官網)

安排負責執貨 獲經理讚賞

網民第一個星期返工,學習如何執貨及如何從貨倉取貨,有個經理教他執「Drinks」那一行在架頂的後備貨,如果見到貨架現貨賣得七七八八,就即刻從架頂拿下來補課,之後經理更放手讓他自己執「Water」那一行,「呢日放工前,個經理見我做到佢要求,同佢同行In我嗰個最大嘅manager講,我做得好好。」

移英港人 網民返工兩星期便被經理讚賞。示意圖,非當事人)
網民返工兩星期便被經理讚賞。(示意圖,非當事人)(圖片來源:FB@ASDA)

網民非常感謝這位經理不時提醒他及鼓勵他,「我最欣賞佢係親力親為,因為啲drinks & water係好鬼重,啲同事免得過都唔會執,好易整傷自己。所以堆埋好多貨係頂。個經理主動執呢兩行(佢係好高大類型)大汗踏細汗,我做細嘅點敢hea呀!」網民表示這種經理「跟得過」,但覺得做細一定要有表現,因為經理對工作有要求,「不過你做唔啱要求,經理都會好nice提醒你;有講有笑!」

網民這個星期都是負責搬Drinks及Water,「不斷提自己要小心啲搬,唔好整親自己,呢度睇醫生,尤其跌打……係無!亦都同自己講經理叫你做呢個部分,證明你有存在價值!」

移英港人 網民第一個星期返工,負責執「Drinks」那一行的貨。示意圖,非當事人)
網民主要負責執「Drinks」及「Water」的貨,覺得「經理叫你做呢個部分,證明你有存在價值」。(示意圖,非當事人)(圖片來源:ASDA官網)

喜歡英國工作環境簡單 同事好helpful

網民覺得這裡工作環境簡單,自己做好本份就得,非常適合他,同事亦「好helpful」。他本來在香港已經很少行超市,去到英國,超市就「好似如入大海一樣!頭兩日有顧客問我啲貨喺邊,我真係一頭霧水。今個星期就好啲,知多咗個環境,開始話到俾顧客知啲貨大概放邊度。真係唔知就問其他同事。路在口邊,問題解決」。其中一個經理對他說:「No questions are silly questions!」他應為以前在香港提出問題會讓人覺得煩及阻住人做嘢,但這裡的人就截然不同,「幫到同事,幫到自己,幫到公司建立形象」!

移英港人 網民表示「頭兩日有顧客問我啲貨喺邊,我真係一頭霧水。今個星期就好啲,知多咗個環境,開始話到俾顧客知啲貨大概放邊度。」。示意圖,非當事人)
網民表示「頭兩日有顧客問我啲貨喺邊,我真係一頭霧水。今個星期就好啲,知多咗個環境,開始話到俾顧客知啲貨大概放邊度。」。(示意圖,非當事人)(圖片來源:ASDA官網)

港英職場文化不同

樓主得到很多留言支持及叫他要加油,其中一位網民的留言獲得很多人贊同:「外國人做嘢嘅環境同文化都唔一樣,人與人之間嘅溝通很重要,唔似得香港『你死你事』,所以啲人如果問你反正都係打工,點解要走咁遠,就係『尊重』嘅課題…我相信嘅就係香港人適應力好強,去到邊都可以有能力維持應有生活水平,路係人行山黎,揀選優質嘅生活環境係大前題,既然選擇咗,就做好佢。」

樓主亦回應:「香港人性急,好快做完啲嘢。但英國人就一路做嘢,得閒就傾下偈。甚至我見到有客捉住個同事讚佢beard留得好靚,傾咗成10分鐘。我一路執嘢,一路聽得好開心。超市係要同客人建立關係,先至會回頭再幫襯。唔似香港個啲超市阿姐咁冷漠。」

移英港人 不少人留言支持樓主。
不少人留言支持樓主。(圖片來源:FB「香港人移民英國資訊分享」群組截圖)
移英港人 網民留言分享自己在英國的經歷。
網民留言分享自己在英國的經歷。(圖片來源:FB「香港人移民英國資訊分享」群組截圖)
移英港人 樓主亦回應表示贊同。
樓主亦回應表示贊同。(圖片來源:FB「香港人移民英國資訊分享」群組截圖)

網民留言請教求職秘訣

亦有很多人向他請教求職心得,他都一一詳細回覆,本來他一直沒有表露自己在香港本身的職業,但有網民問他,他回答「人之患」(教師)。

移英港人 很多留言請救樓主求職心得。
很多留言請救樓主求職心得。(圖片來源:FB「香港人移民英國資訊分享」群組截圖)
移英港人 很多留言請救樓主求職心得。
很多留言請救樓主求職心得。(圖片來源:FB「香港人移民英國資訊分享」群組截圖)
移英港人 很多留言請救樓主求職心得。
很多留言請救樓主求職心得。(圖片來源:FB「香港人移民英國資訊分享」群組截圖)
移英港人 樓主回答網民留言時表示自己之前是做老師。
樓主回答網民留言時表示自己之前是做老師。(圖片來源:FB「香港人移民英國資訊分享」群組截圖)

圖片來源:Facebook@ 香港移民資訊分享、Facebook@ASDA