北上

北上工作?三線城市 月薪5萬人仔「交35%稅 到手只有4萬」|網民熱話

社會熱話

廣告

【北上・網民熱話】有打工仔在討論區開post提問,如要在內地三線城市工作,月薪5萬人民幣,有沒有人願意?

撰文:享利|圖片:unsplash、電視截圖

樓主:5萬人仔月薪北上有冇人願意?

如果需要在內地三線城市工作,做IT程式開發員,而區內並沒有地鐵,月薪5萬人民幣,你會願意北上工作嗎?

有網民認為「大陸三線城市幾好住,人唔多,但你唔好諗到好鄉郊,其實咩都有, 但你要識渣車lo⋯⋯如果冇家庭考慮,間公司你覺得信得過, 唔會拖糧, 可以一試」、「三線城市有一萬一月非常好用,係我就一定上去」。

亦有網民指自己可以隨時上班,「份糧上面好好洗」、「大陸人工得幾千蚊,五萬就一定狗衝啦」、「筍工,最好係三線生活費平又有增值空間上去安家樂業」!

有網民提樓主要考慮在香港的收入,「如果香港搵5萬,北上人工冇變我就唔考慮」。

亦有網民提醒樓主,在內地工作要考慮稅率,超過5.5萬元至8萬元,稅率是35%,「5萬月薪,到手只有4萬,交一萬税」、「交稅35%,你上唔上?」。

另外有網民提醒樓主要想清楚「內地打工平均四千蚊,點比到你五萬蚊人工」,「其實只係一個開荒牛,我覺得比返5萬無問題,但係要睇下有無前景,同生活習唔習慣」。