林子善

林子善男兒當自強 又考健身牌又開餐廳為的是要家人過得好

社會熱話

廣告

林子善最為人熟識是初出道拍周星馳的《喜劇之王》時,但之後他有一段時間都冇拍戲,他指在冇拍戲的時間試過搵好多工,但唔少僱主都認得佢,心諗係咪整蠱節目扮見工,所以見親工都冇人請,如是者,他就做了成兩年廢青,日日打機。

撰文:哈密瓜   |圖片:東方新地

而當佢冇錢的時候,佢就會放個銀包到廳,佢屋企人就會自動波放D 錢喺佢銀包救濟佢,後來日子一天一天過,他因機緣巧合遇到打碟的師傅,就做過陣打碟的freelance,再後來又經朋友介紹去做過賣衫sales,每日做10小時,做了約半年,直到2008年黃子華找他拍《奸人堅》就過了他最艱難的時間。

林子善與老婆Kary曾經歷不少波折,子善自爆兩人曾一度分手,原因係女方家人催婚,令自己壓力爆煲;加上當時事業發展未如理想,唔想拖累Kary,希望對方可以搵一個更好的另一半。

而他自己亦唔想家人受苦,所以他亦很努力考健身牌又開餐廳,希望多一些收入。

而呢6年時間佢已經有5間分店,經營之道在於善待員工,多D讚員工,所謂:「野唔會做死人,氣就會受死人」。同埋力不到不為財,他多時在店內幫手。加上他人緣好,多明星幫襯,自然生意更好。抵你成功啊子善 !