月入15,000 真係儲到錢買樓?

樓市

廣告

網友A:「何不食肉糜?」

網友B:「有錢人完全唔知民間疾苦!」
網友C:「不如教人點死,點揀個有錢老豆投胎好過啦!」
網友D:「唔好靠老豆,搵份萬五蚊工先講啦!」

今個星期最爆的地產新聞,估唔到係富二代教人儲錢買樓。話說香港超級富豪劉鑾雄的公子、華人置業(00127)主席劉鳴煒,近日以青年事務委員會主席身份接受前有線主播張寶華訪問,談及年輕人難上車的情況,立即引來網民「圍插」。

富二代教基層儲錢欠說服力

睇番段訪問,論點其實冇乜問題,問題應該係出自人。

「假如你現時月入15,000元,如果依家洗盡晒,願唔願意作出一啲犧牲?睇少啲戲、去少啲日本?」

「就算樓價跌番落嚟,如果你唔願意改變個人消費習慣,儲多啲錢,樓價跌幾多你都係冇首期。」

「你願意犧牲幾多儲首期?願意犧牲500元?定係犧牲3,000元?我哋上一代願意犧牲好多,呢一代就有好多消費需要。」

以上論點其實很正路,然而不應該出自超級富二代口中。裝修師傅教裝修、廚神教煮餸、股神教炒股、歌神教唱歌……是甚麼專業,就教甚麼,一個從來沒有需要儲錢的富二代,如何教人儲錢呢?如何令人信服呢?主持人都唔知係咪有心跣佢。

主持又問:「係咪好似你咁做就可以買到樓?」
劉公子無正面回答:「唔想誤導人,只係唔準備好自己,就算樓價跌都冇用!如果睇唔到樓市跌就唔準備,點做都做唔到,就洗晒佢算啦,呢啲心態唔正確,就算樓價跌都買唔到。」

不如研究吓,月入15,000元儲唔儲到錢買樓?儲錢買樓,還是由我們這些基層出身的小投資者分享比較務實。

筆者在電視台工作的時候,月入12,000元,可以俾3,000元家用,自己再儲3,000元,因為當年筆者沉迷炒股,除了節衣縮食,還有秘撈收入,再儲起來做子彈炒股,兩、三萬元的股票戶口,很快就變了十幾廿萬元,可惜不敵金融風暴,輸晒!

月入15,000元 儲唔儲到首期?

年青朋友絕望,因為條數咁計:每個月3,000元,一年才36,000元,十年360,000元……以300萬元樓計算,首期連雜項支出要50萬元左右,最少十幾年先可以儲到首期,如果到時樓價再升,咪又唔夠首期。

筆者之所以話儲到,因為條數唔係咁計。難道一世都是月薪15,000元?人會進步,依家行行都請唔到人,升職、加薪、跳槽、秘撈,好快就有20,000、30,000元,再加上投資回報,例如股票、基金,要平均每月儲10,000元或以上並不困難。

以身邊的同事、同學來看,只要有決心,平均三年左右就可以儲到首期。如果男女朋友、兄弟姐妹同心,可以更快,一年左右就可以達標。別說不可能了!要多少個例子?筆者絕大部分同學都做得到。

月入15,000元能通過壓力測試嗎?

如果只有15,000元當然做不到,如何做到?方法之一,當然是升職、加薪、跳槽。方法之二,與你的伴侶、家人一起買,一個人15,000元,兩個人就是30,000元了。

重點是,方法總比問題多。看到困難的時候,只會高呼不可能,當然做不到。看到困難的時候,想辦法解決,就會有可能。

最重要是看,身邊的人是否做得到。如果個個都做唔到,無話可說,是社會的錯。如果好多人做得到,偏偏自己做唔到,係咪應該重新思考呢?

P.S. 筆者絕對不撐劉公子,事實上,他不應該回答這些問題,他生於大富之家,確實沒有資格去教年青基層如何儲首期,甚至不應該去負責青年事務工作,因為他不會明白大部分年青人想要甚麼。然而,年青人也應該要有正面思維,不要輕言放棄。

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看