2017年炒樓攻略 轉戰內地尋寶

樓市

廣告

同學A: 「珠海你哋收咗樓未呀?」
同學B: 「約咗下個月收,你呢?」
同學A: 「上個星期收咗。」
同學B: 「點呀?」
同學A: 「幾好丫,些少瑕疪梗有,發展商執緊。」
同學B: 「有冇見到代理小娟?」
同學A: 「有呀,佢話隔離個盤,開每平方米2萬人仔喎!」
同學B: 「我哋個盤位置仲靚啲添喎,如果仲有得賣咪2萬幾?」
筆者: 「真係顛架!一年前我哋買每平方米8千幾人仔…」
同學A: 「咪係…啱啱一年,啱啱收鎖匙,升咗成倍半!」
筆者: 「我都估唔到升得咁快,好在第二轉去快手執多間唧~~」
同學B: 「你就好啦,我見佢加咗價唔敢追,買得一間咋。」

同學A: 「好多親戚朋友問仲買唔買得過喎?」
筆者: 「升得咁急仲追?」
同學B: 「唔係話港珠澳大橋…有前景咩?」
筆者: 「有前景都冇理由咁追價架…」
同學A: 「拱北有豪宅盤開6萬人仔,代理話睇10萬喎…」
筆者: 「10萬?咪仲貴過深圳?…吹大啲添丫~~」

市場就是這樣瘋狂

不得不佩服,有中國人的地方,樓市就會顛。當好消息出現,來自五湖四海的投資者,就會瘋狂湧去買呀買,發展商與二手業主,自然不會放過賺錢機會,加價又加價,令樓價急升。

筆者去年年底在珠海買入兩套,平均每平方米9千人仔,筆者預期持貨兩、三年後港珠澳大橋通車,外來人口及資金湧入,珠海經濟會有明顯增長,到時區內新樓升到每平方米2.5萬,二手約2萬,升幅一倍多,豈料剛剛收樓,已接近達標!

。買入價:不到70萬,面積約80平方米。
。首期:首套30%,約21萬。
。最新開價:約160萬,賬面升90萬。
。二手打折:約130萬,賬面升60萬。
。總的來說,一年時間,20多萬變了約80萬。

買樓後,搞了幾次珠海睇樓團,三個月內,速戰速決,同學們買了40、50套,由最初每平方米8千幾人仔,買到1.2、1.3萬人仔左右就收韁了,每套都賺了幾十萬人仔,值得回味的一役。

好多朋友問仲買唔買得過?代理當然說前景無限,可以升到4萬,那麼…拱北豈非要賣8至10萬?這個水平有點保留。

買樓投資 時機很重要

回顧過去兩年,先是政府減息降準,刺激一線城市樓價急升,深圳更成為全球升幅最勁的城市。後來大陸政府出招加強一線城市的調控,同時放寬二、三線城市以去庫存,於是資金極速由一線城市,流到週邊的二、三線城市,深圳週邊的惠州、東莞、中山、珠海等城市樓價急升。時間很短,就看你能否把握機會。

其實買香港樓都是一樣,2015年底至2016年初,樓市急跌,全城唱淡,筆者呼籲戰友們把握機會,你有把握機會嗎?

機會過了,作為理性投資者,當然不會盲目高追。我們的策略是…到其他城市尋找機會!

大陸樓有個優勢…全國逾百個大城市,發展步伐並不一致!

例如在深圳賺了錢,樓價貴了,買唔落手,可以到週邊二線城市再賺一轉,又賺了?又貴了?再到其他省份、城市。

珠海之後,我們的團隊走出廣東省再尋寶,執筆的時候,筆者正身在內地,這幾天走了四、五個城市,大開眼界,機會處處,他日再分享。

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看