同事 老細 轉工 打工 公司 網民熱話

見高拜見低踩 點對付衰格同事 網民:你更衰格咪得囉|網民熱話

社會熱話

廣告

同事網民熱話】有打工仔在討論區以「點對付PK同事」開post,指自己遇到「見高拜見低踩」的上司和「日日擦鞋」的同事,網民就建議樓主「最好真係轉工,呢D人好煩」!

撰文:Smart ED編輯部|圖片:電視截圖、unsplash

樓主:點對付賤格同事?

「A係上司,賤格一名,見高拜,見低踩,有野又唔做,日日話好辛苦,日日遲到,早走,又無料;

B係同事,日日擦A鞋,又無料,日日話D細

A+B = 賤格」

有網民認為「如果老細中意,仲有咩好對付」。

亦有網民建議樓主要轉工

「最好真係轉工,呢D人好煩」

「做得唔開心就轉工吧」

另一位網民就建議樓主「搵到第二份工就辭職 ,不過如果係中年人士就唔提議轉工」。

有網民指要包容,「世界上咩嘢性格嘅人都有,你嬲得幾多吖,做好自己就算,其他人點衰都好,佢地唔會消失,做多幾年嘢就明㗎啦」。

網民認為樓主要「要賤格過佢」、「你更賤格咪得囉」、「你應該學吓點樣變埋賤格」!

「A + B =賤格,只要你學到變成賤格咁即係A + B 先至等於你,到時你就贏哂」