財務自由

財務自由|連登仔列舉8個「阻自己發達」壞習慣警世:識呢種女朋友係最錯!

理財

廣告

財務自由是不少打工仔終極願望!近日就有連登網民列出8樣阻礙達成財自的行為,引來不少人熱討何謂財務自由,也有人揶揄:「由你開始投資既一刻, 已經放棄財自」。
財務自由
(圖片來源:iStock)

8件事阻礙財務自由

近日有網民在連登討論區以「財務自由之前, 絕對唔可以做嘅8件事」為題,列出8樣阻礙達成財自的行為:

  1. 買潮牌貴衫,點解唔著 uniqlo?
  2. 買車,停車場牌費燕梳油錢……全部掉錢落海
  3. 隔一兩年換萬幾蚊嘅電話
  4. 日日飲幾十蚊 Starbucks
  5. 成日搭的士,Uber
  6. 沉迷打機上網, 浪費時間浪費精神,對投資表現毫無幫助
  7. 做辛苦工,個人被消耗曬,冇時間精力投資
  8. 結識好 chur 嘅女朋友,個人被消耗曬,冇時間精力投資

網民:有慾望永遠都唔會財自

帖文引來不少網民集中討論何謂財務自由,樓主認為財自是「可以選擇唔使為依家同將來嘅錢煩惱」,一名聲稱月入50萬的網民分享目前自己仍要為錢銀發愁:

「我自己30頭,每個月做到仆x搵500k;有3層樓,一層收租、一層自住、一層吉左,3層未供斷;有養車,每月洗費2x萬,咁叫唔叫財自?普通衣食住行一定冇問題,但叫我買隻pp5-60萬我又唔捨得買(雖然都買咗),仲要為錢銀煩惱,叫唔叫財自?」

  • 「其實點先叫自由?有間公屋住緊,人工穩定,三餐茶記衣食無憂咁?」
  • 「用《窮爸爸富爸爸》定義的話,財自=被動收入超過固定開支,所以唔一定好高收入高資產,只要你每月唔駛做,得到嘅錢都多過你洗費就已經財自」
  • 「永遠有慾望都唔會財自到」
  • 「財自嘅條件之一就係控制慾望, 令佢處於可控範圍」

有部分網民認同樓主的看法,指不懂節儉難以儲錢致富:

  • 「成日掛住享受只會一世做奴隸」
  • 「買潮牌不如執下個樣做下運動護下膚(護膚可以戒糖/早睡早起少煙酒,唔係下下醫美,可以唔洗點洗錢),靚仔靚女著u記一樣靚,其他有錢先諗」

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:Unsplash@Damir Spanic、unsplash@Ishan