糧尾

剩得3舊水,糧尾點樣過?

生活消閒

廣告

再鋒利嘅刀,都有生锈嘅一日;再豐厚嘅糧,都有用完一日。更何況係一份微薄嘅糧呢~

假如有一日,你偶然發現,喺距離出糧仲有成個禮拜嘅時候,原來只係剩返三百蚊用…… 你又會點樣好好利用呢三百蚊呢?

憑藉我上一次糧尾個人經驗,我可以話畀大家聽,300蚊過一個禮拜係一啲都唔難,仲係可以有Social Life架添。

其實我本身唔係咩大洗嘅人,但因為上個月我有一位深交嘅朋友有啲財務上困難,基於義氣同信任,我將我嘅積蓄奉上畀佢渡過嗰一個難關,結果我喺出糧前得返300蚊,慶幸嘅係小弟冇女朋友,財務上比較自由奔放。

一日三餐點解決?

喺嗰段緊縮日子,我嘅早餐只有兩款:麥皮或者隔夜飯。前者只係約$1.2一日,我食咗4日,後者就$0之餘仲令媽媽好開心。有一日請爸爸媽媽飲咗半個早茶,點解係半個就下文再交待,只係大約用左$100。所以七日嘅早餐總開支係$104.8。

午餐呢,我一如以往喺5日嘅返工日子入面有3日都係帶飯,剩餘2日就因為唔想向同事賒數嘅關係,我放棄咗同同事食,我選擇咗咬便利店嘅三文治同牛奶,因為驚唔飽我仲喺屋企帶咗隻烚蛋返嚟食,咁樣每日大約$18。如果仲係唔飽,我就會向有份夾錢嘅公司零食箱埋手…… 嗰吓真係好羨慕嗰啲有免費無盡零食提供嘅公司。而其餘兩日假期我都係喺屋企食。所以七日嘅午餐總開支係$36。

晚餐嚟講我就不嬲每晚都返屋企食。嗱我唔係好似嗰啲為咗買樓慳屋企人咁食屋企,但我不嬲都畀半份糧做家用,同埋畢業前已經答應咗父母「返屋企食晚飯」係default setting嚟,所以基本上無咩大問題。所以七日嘅晚餐總開支係$0。不過如果你係無飯家庭中嘅主角,我真係恭喜你呀,可以向練仙進發喇~ YO!捱餓啫,洗乜驚呀?

一個星期喺食嗰方面嘅總開支=$140.8。

交通可以點慳?

我住沙田,喺中環返工,平時不嬲都搭170,即係交通費平均$32一日。

而我因為太擔心自己真係一個仙都無,所以諗咗個耗時比較耐嘅變態返工搭車法。

我改為由沙田搭東鐵去紅磡,一程係$5.9,跟住行半個鐘去尖沙咀搭小輪過中環(一程$2.5)。咁樣來回計,我每日只係花咗$16.8,幾乎係原來嘅一半。比平時早咗咁多起身、行多咁多路、又曬多咗太陽,嗰個禮拜真係覺得自己健康咗LOL。

返五日工、兩日假期喺屋企過,結果七日總共喺返工嘅交通上花費咗$78.1。

Social Life

出咗嚟做嘢就知要約齊人食飯係幾咁難,所以我都無選擇推咗朋友嘅約會,但就坦白講咗我財困緊所以要緊縮開支,咁好彩我嘅朋友都幾體諒我,肯揀啲平價餐廳去食同埋就我location,咁當然佢哋咁體諒我,我當然就負責搵餐廳同諗活動啦。好彩佢哋約咗喺星期五收工後見,咁我又唔洗畀額外錢搭車。

我啲朋友都住九龍,當然我無叫佢哋嚟沙田搵我啦,但我就約佢哋去尖沙咀等,再行去紅磡開餐HAHA!一來唔洗額外車費,而且紅磡區價廉物美嘅選擇都比較多。結果嗰一餐飯我哋平均都係食咗$50。

本身朋友們都好想唱K,咁我就弱弱地提出咗個建議話,不如買啲零食,上去住紅磡嘅某君家中用我之前買落嘅K歌神器唱過夜啦。點知佢哋竟然對呢個建議好滿意!咁喺零食開支上我哋每人大概係$25,因為咁啱有朋友升職所以佢為大家嘅酒水埋咗單,所以佢都變相慳咗筆,大家又飲得開心,佢就更加高興啦。

所以呢,邊個話要慳錢一定要放棄朋友架?不過你係需要慳錢嗰個嘅話,咁你就要預咗出返多啲力諗哂去邊度食同埋玩囉,而唔係一味嗌貴威脅唔出嚟要人就你囉!

加埋我第二朝搭東鐵返屋企嘅$5.9,即係喺五日返工嘅日子我洗咗$199.8,竟然仲有$100蚊剩!

放假嗰陣,諗住橫掂毒留家中都唔會洗咩錢,所以我喺其中一日假期請爸爸媽媽落樓下飲茶,仲好開心同佢哋分享我呢個禮拜同糧尾搏鬥嘅經歷,不過粗心大意嘅我結果只係換嚟佢哋嘅擔心多過開心~ 本身諗住碌卡請佢哋飲茶嘅我,就不被允許請客,但喺我堅持之下,佢哋都收咗我半餐茶錢$100,所以我嘅七日總開支就係$299.8喇:)

如果你想質疑點解我唔一早碌卡過活,答案係我唔鍾意先使未來錢,不過諗住第二日就出糧同埋見係爸爸媽媽,就無所謂啦~~~

如我有特別需要申請政府津貼,有什麼津貼可以申請?

如是長者/傷殘人士,可以留意長者生活津貼長者咭樂悠咭傷殘津貼申請綜援等等,在住屋方面,可以考慮申請公屋

如果我想外旅/返回內地,有什麼需要留意?

首先,要留意特區護照/回鄉證是否需要續期,以及留意不同貨幣的匯率走勢,包括人民幣兌港幣日元兌港元英鎊兌港元等等。