印花有價有市 扲完咪亂丟

生活消閒

廣告

去超級市場或便利店買嘢,好多時會俾幾個印花你,儲滿目標就可以換贈品。好多人覺得儲起麻煩,又唔知儲到幾時,就咁一手掉咗佢。或者見有阿婆阿伯係超級市場門口,你就好隨便咁畀左佢。

但其實印花放上網大把人要,除了在傳統的網上拍賣區可以搵到,連facebook都開設了印花交換群組。呢枚小小的印花,真係唔可以睇少?

至於邊啲印花值錢,就要睇派發的商店以往換過咩贈品,啲贈品搶唔搶手有關,就好似買股票咁,要睇往績,唔係隨便投資架。

7-11印花

7-11的印花可算係印花屆中的藍籌,皆因贈品好高質,經常與不同卡通公司合作,每期有新鮮感之餘,贈品亦有價有市。

今期同有「廚具界LV」Le Creuset合作,推出花花煲造型餐具兼保護蓋。買滿80元,換到7個印花再加22元,共102元。一套10款係1020元,加埋Le Creuset木廚櫃238元,全套1258元。

上星期三(4月6日)開始換,一推出個廳櫃已經換完。雖然7-11話可以補購,但最快要6月中先可以取貨,好多人唔等得,所以依家一SET廚具,係網上最高已經炒到2,000元。

佢啲印花都好值錢,係YAHOO拍賣上面睇到,有人放96個印花,起標價80元,至今日下午3時已經叫價到380元,平均每個印花差不多4元,都咪話唔好賺。

睇返往績,之前曾換過「Sanrio Characters 扮動物毛公仔」、「怪獸公司公仔」、「Paul Frank百變公仔」同「海賊王模型」等,全部都係熱門卡通。集齊一套加埋特別版,個價分分鐘炒得高過 iPhone。

好似「怪獸公司公仔」咁,當時一套12款連隱藏版毛毛公仔,旺角信和商場格仔舖曾標價高達880元。而Yahoo拍賣中而家賣緊「Sanrio Characters 顏色筆」一套12款+特別版公仔+套裝陳列架,總值880元。

惠康印花

超級市場係最易儲印花的地方,皆因柴米油鹽零食汽水乜都有,閒閒地可以買幾日蚊野。

而惠康就經常舉行儲印花活動,買滿60元一個,星期六、日買滿350元仲有得雙倍印花,唔算難儲。

不過惠康既贈品通常都係適合主婦,例如Ellehammer行李箱、Sambonet不銹鋼刀具、多啦A夢戶外用品等,論贈品吸引度唔及7-11。所以有人經常將惠康印花放上網賣,網上售價大約0.5元一個,如果贈品熱門,好似早前的多啦A夢贈品,售價高達3元。今期換緊MasterChef煮食廚具,大家又有冇興趣炒?

萬寧印花

萬寧印花贈品都好多唔同種類,好似STAUB鑄鐵鍋具、德國孖人牌刀具及廚剪等,都係實用為主,亦係大牌子。

萬寧印花通常是買滿60元換到1個,儲夠35個起可加錢換禮品。曾經換過STAUB 24cm紅色圓形燉鍋既參考價為3,599元,當時儲滿35個印花再加899元就換到,相等如25折。

如果唔換禮品,將印花放上網賣亦大把人要。今期換緊的Delsey行李箱、Casa-V床上用品,在YAHOO拍賣就有人以1元個放售,有逾700個回應,都咪話唔搶手。

OK印花

OK印花贈品都唔差,「醜比頭幸運小盆栽」、「熊本熊幸運御守」同「鬆弛熊水杯」等,雖然款式冇咁多,但勝在有時仲有Jumbo獎!而贈品通常都幾實用,好似盆栽、原子筆、水杯等,唔係只係用黎擺,性價比高啲。

OK印花贈品冇炒到個價咁高,可能係贈品比較實用,換左自己用都得,唔似公仔咁擺係到霸位。

係Yahoo拍賣中,有單隻「熊本熊模型」賣,由20元至80元不等。印花通常買滿30元1個,60元兩個,如此類推。而網上有賣印花約4元一個,值唔值就見仁見智啦。近期未有印花換領計劃,下次可以留意值唔值得炒!

吉野家印花

吉野家就厲害,皆因印花贈品通常好快換哂,而且非常高質又係特別版。足球小將、高達、Hello Kitty等等,卡通迷都讚口不絕,而且款式多而實用,好似行李名牌、毛巾、保暖杯、連化妝袋都有。叫埋男女朋友去食都多個藉口,冇就唯有一個人毒食……

吉野家印花通常買滿30元有1個印花,60元兩個,儲夠4至8個起可加錢換禮品。由於換購印花數量少,加上贈品通常先到先得,好快換哂,所以網上冇乜吉野家印花放售。

溫馨提示:

1. 唔好過期,唔好過期,唔好過期。重要的事說三次。小編的朋友有過不堪回首既慘痛經歷:一次儲左大半張(保守估計有40個!),但過咗期,玩完。

2. 有時鋪頭冇哂贈品,會俾張收據你,叫你之後拎返。記得唔好當普通收據丟咗佢,小編的朋友又係試過,冇睇清楚丟咗,Game Over。

3. 記得拎張印花收集卡,小編的朋友試過儲滿哂開開心心去換,點知個職員話冇張印花卡唔俾換,正宗見財化水。

4. 網上有唔少買賣或交換印花活動,要小心核實真假。

5. 如果儲咗唔少印花又唔夠換,可以考慮上網賣左佢,亦可以買印花湊夠數。總好過掉哂佢咁浪費!當然,送俾人又得!

如我有特別需要申請政府津貼,有什麼津貼可以申請?

如是長者/傷殘人士,可以留意長者生活津貼長者咭樂悠咭傷殘津貼申請綜援等等,在住屋方面,可以考慮申請公屋

如果我想外旅/返回內地,有什麼需要留意?

首先,要留意特區護照/回鄉證是否需要續期,以及留意不同貨幣的匯率走勢,包括人民幣兌港幣日元兌港元英鎊兌港元等等。