方東昇

【生活趣談】長命百二歲 42歲中大才子方東昇 孝順又愛妻 老婆係初戀女友

生活消閒

廣告

生活趣談】以無綫節目《長命百二歲》第二季再迎來高人氣的主播方東昇,唔講唔知,其實「冷面笑匠」的他除了係一級榮譽畢業的高材生,本身亦係一位專一好老公,老婆就係初戀女友!

撰文:Louis|圖片:新傳媒資料室、電視截圖、Facebook|編輯:CC

方東昇「中大才子」 一級榮譽畢業

1976出世的方東昇現年42歲,98年加入無線新聞部任實習記者,99年畢業於香港中文大學新聞及傳播學系,並以一級榮譽畢業,更獲得新亞書院獎學金最高榮譽誠明獎,故有「中大才子」之稱!

為人不但風趣幽默,而且又有內涵,難怪在《世界零距離》中咁出位!

初戀女友變老婆

方東昇曾在《世界零距離》中講過「抱得美人龜」呢個食字Gag,而佢本人早在2006年已經「抱得美人歸」!

另一半係舊同事吳先瑩的妹妹吳先玲,仲係方東昇的初戀情人!據知方東昇26歲先開始初戀,一個條件咁好的人,之前竟然從未拍過拖,連身邊朋友都難以相信。

話說早年前無綫主播吳先瑩結婚,中大同學兼同事的方東昇為婚禮擔任司儀,結果就遇上為姐姐做伴娘的吳先玲。

方東昇對吳先玲一見傾心,展開猛烈的追求攻勢,例如參加女方的教會聚會,爭取見面機會。

拍拖四年後成功「抱得美人歸」,亦成為了基督徒。

外母早認定方東昇做女婿

作為「才子」方東昇的另一半,外表斯文的吳先玲係一位運動健將,小六時已加入香港乒乓球代表隊,為港爭光。

不過因順從爸爸的意願,所以在中文大學英文系畢業後,就成為了中學老師,任教英文。

而吳先玲與方東昇未認識之前,有日吳媽媽在電視上睇到方東昇報道新聞之後,大讚:「這小伙子真不錯,我有這樣的女婿就好了!」

結果吳媽媽的願望竟能成真撞正口卦,相信佢一定好鐘意呢個女婿。

方媽媽係才女 徵文比賽奪冠

方東昇除了對老婆好,仲係一名孝順仔。

方東昇2000年時與媽媽聯名買樓,以268萬買入青衣海欣花園一個單位,婚後仍堅持與母親一齊住。

兒子係「才子」,原來方媽媽都係一名「才女」,同方東昇一樣文筆極好,仲曾經在公開徵文比賽中贏得冠軍,果然係「有其母必有其子」!

方東昇係兩婆媳「共同敵人」

雖然方東昇經常都要周圍飛,做採訪工作。但老婆同媽媽相處非常融洽,冇乜拗撬,令佢非常放心。

方媽媽在一篇名為「方老太寫給方太的信」中透露,兩婆媳有共同興趣,鐘意一齊下棋打乒乓波,亦有共同敵人 — 方東昇!

方媽媽話方東昇經常掛住工作,唔肯休息,所以兩婆媳就會夾計迫佢唞,好有默契!

「才子」方東昇有個好老婆之餘,又有個咁叻咁有才華的媽媽,真係令人羨慕。

最緊要係一家人可以相處融洽,無婆媳糾紛,好幸福!

如我有特別需要申請政府津貼,有什麼津貼可以申請?

如是長者/傷殘人士,可以留意長者生活津貼長者咭樂悠咭傷殘津貼申請綜援等等,在住屋方面,可以考慮申請公屋

如果我想外旅/返回內地,有什麼需要留意?

首先,要留意特區護照/回鄉證是否需要續期,以及留意不同貨幣的匯率走勢,包括人民幣兌港幣日元兌港元英鎊兌港元等等。