元朗 b仔涼粉

港人發現元朗B仔涼粉最新價錢 網民震驚:真係唔值呢個價

社會熱話

廣告

「B仔涼粉」是元朗馳名的甜品,賣點是「抵食夾大件」,但有網民近日發現「B仔涼粉」的價錢不斷加價,令人感到驚人,直指「真係唔值呢個價」,引起了一眾網民的熱烈討論!

港人驚覺元朗B仔價錢驚人

B仔涼粉為元朗名品之一,深受一眾食客愛戴!日前有街坊貼出圖片指隔了很久再次光顧B仔涼粉,才發現原來一碗涼粉售價為$92,大嘆價錢昂貴!此帖隨時引來逾2千名網民關注,紛紛都表示價錢驚人,更直指「真係唔值呢個價」,有人更指餐廳專做遊客生意才會如此定價,有街坊表明當地人是不會去食。

元朗 b仔涼粉
(圖片來源:Facebook@食在元朗)

街坊表示:元朗人唔會食

有街坊表示以前B仔涼粉只賣約30-40的價錢,驚呼貴了很多,「元朗人唔會食」、「其實做幾十年仲未執,都好神奇」、「唔好食又貴,罐頭生果多,唔知點解可以買到貴」。有網民指其實B仔涼粉材料簡單,而且成本低,教路大家可以在家自製,又抵又好食,「行兩步就街市,買磚涼粉,買兩盒雜果、罐裝荔枝返去,食到你唔食啦」、「自己整好食好多。去街市買涼粉,自己開個紅糖水,加花奶椰奶,唔想煩去吉之島買生果拼盤再切粒加入去。已經可以整到好大碗」、「罐頭生果都要買九十幾蚊不如自己整」。

元朗 b仔涼粉
(圖片來源:《50次初吻》劇照)
元朗 b仔涼粉
(圖片來源:《總理與我》劇照)

圖片來源:Facebook@食在元朗、《50次初吻》劇照、《總理與我》劇照