小編精選:黃子華10條經典金句

社會熱話

廣告

近期黃子華舞台劇上演,又引起大家討論,事實上他於上世紀開始,已經開始「棟篤笑」的演出,每次都爆出不少金句。究竟大家對那一句經典語錄最難忘呢?小編特意抽出10句關於職場及社會議題的金句,讓大家一次回味一番!

撰文:Nic Chan

黃子華10條經典金句

– 人類有人類自己嘅食物鏈,人類嘅食物鏈簡單好多,只有三種:最下層係無產,中層係中產,頂層係X家產!

– 老闆畀份人工你,一半係畀你做嘢嘅,一半係畀你受氣嘅!

– 一千幾百,猶如垃圾,富貴於我如浮雲……但係浮雲於我如命根啊。

– D老板成日話D員工做野都唔攞個心出嚟,激死人……D員工就成日話老板都唔攞嚿金出嚟,洗死人!

– 我有一份工,叫做陰功。

– 人類嘅終極理想都係不勞而獲,你呢種態度呢係一個好正常人嘅態度嚟架!

– 若要人不知,唔好太低B!

– 鞠躬盡瘁死而後已…If I try so hard, I will die after worst.

– 百佳呢個名改得好,咁大間舖頭只係得100樣嘢係佳。呢D咪叫做謙虛囉!

– 香港嘅精神,就係「冇精神」。