旅行 代購

打工仔去旅行拒絕幫皇馬褂同事代購慘被針對 網民:明顯係你問題啦!

社會熱話

廣告

每次出外旅行,總有嘗試過被親友同事被叫代購的經歷,導致不少人出門旅行都變得偷偷摸摸的,以免惹上不必要的麻煩。早前,就有打工仔在社交平台上大吐苦水,表示有同事知道自己要去旅行後,慘被要求做人肉代購,而事主就事件拒絕對方,最後拒絕淪落失業下場!
 旅行 代購 香港航空 旅行
去旅行總有嘗試過被親友同事被叫代購的經歷。(圖片來源:小紅書)

打工仔去旅行 拒絕幫皇馬褂同事代購慘被針對

早前,有網民在討論區中以「去旅行點解要幫你代購?」內文中不解表示,現時上網如此方便,就算有些產品香港沒有售賣,要找代購亦是件簡單的事,因此他嬲爆說到:「點X解因為幫你慳嗰十蚊,我要浪費自己行李空間?點解同你講冇行李空間,要唱X我窮人無錢買大行李?點解我要因為你,喺公司請假都唔敢提去旅行?」

而事主透露因為這次的事件,決定辭職唔做:「我決定唔做,因為你係皇親國戚,唔幫你代購就畀你針對,老子交信嗰時講明係因為你,我要你唔畀人炒都要受吓,知唔知平時啲客幾X煩,幾花時間先叫做合作到,你條X街做埋我嗰份啦!」

 旅行 代購 打工仔拒絕幫皇馬褂同事代購,最後嬲到要辭職。
打工仔拒絕幫皇馬褂同事代購,最後嬲到要辭職。(圖片來源:《愛回家》劇照)

網民恥笑樓主「EQ低」:冇人叫你去旅行四圍講

事主的經歷引起不少網民迴響,不過網民並非安慰對方,反而恥笑樓主表示:「冇人叫你去旅行四圍講」、「去到咪話冇得賣、搵唔到、唔經,咪得囉!EQ會唔會低左啲?」、「講到明港幣找數,一律連稅10算,円找數,連稅不設找贖,啱就啱,覺得貴就算數。自此冇人搵我去幫手買嘢」、「有同事臨去旅行前係咁問人有冇嘢要買,有幾個同事都托佢買嘢,返到來個同事話『好多謝大家支持呀!畀我賺返少少水腳』,原來佢計返代購價,啲同事都唯有照畀返,但之後都冇托佢買」、「駛乜理人講乜,唱你窮就真係窮咩,就算窮又點,你自己辭職就真係onX仔」。

 旅行 代購 唔少網民都認為去旅行應該要低調。
唔少網民都認為去旅行應該要低調。(圖片來源:小紅書)

網民發分享旅行慘變人肉代購:嬲到我要絕交

此外,亦有不少港人身同感受,分享自己被要求做代購的經歷:「去日本畀朋友叫幫手買波鞋,唔畀掉盒,行李又、冇位塞,之後要hand carry拎返嚟」、「以前都遇過呢種人,當下已經拒絕話未必經,仲要反駁話『實經嘅!』,我就梗係冇買!」、「我試過仲要幫人哋女朋友買,以為係手信,點知愈買愈多,已經唔對路,點知佢係代購賣出去,嬲到我要絕交」、「去到仲要幫佢搵,搵到WhatsApp 佢,仲要唔覆你,到佢覆你啦,仲要影一大堆相比佢等佢慢慢揀,到佢揀到又嫌太貴」、「記得以前我做第一份工,草左啲錢去旅行,有個同事知道,話整個list比我幫佢買野,我話我去旅行,唔係幫大家做代購,我得hand carry,唔好意思,幫唔到大家」。

圖片來源:《愛回家》劇照、小紅書