無料

符符碌碌 無料都升到職 巴打:boss升你就係貪你唔係好叻|升職

社會熱話

廣告

打工仔想升職加薪,是人之常情。畢竟,返工就係為搵錢而唔係為嗜好。不過,有冇得升職,從來都唔係你話事,係你上司、老細話事。有巴打就開帖問「大家信唔信命運」,感嘆「符符碌碌就升職 無災無難到公卿」,有人輕輕鬆鬆就升到職,自己就工作運很差,工作多年都只係「高級兵仔一隻」。此帖一出,即引來網民熱烈討論。

撰文:浩德 | 圖片:電視截圖、討論區截圖

原帖題為:大家信唔信命運

樓主指自己差不多50歲,覺得好多嘢都係整定「自問工作運好差 做咗咁多年 都係高級兵仔一隻 都諗住做個高級兵到退休」

部分網友都同意升職靠命運,做到嘢未必就可以升職。

部分網友回應更句句精準、一言中的:「一命二運三風水」

「升職,要講天時、地利、人和。」「識人好過識字係金句」

無料無學歷但平步青雲

有網民指,以前唔信(命運),但做野做得越耐,越覺得係真既。

「特別係呢幾年見到幾條女,無料無學歷,連新聞時事都唔多留意,但平步青雲,重要好串,以為自己好勁,又唔知自己出去出面見番同自己相同既職級,根本無乜可能會請佢。」

職場上,的確有不少無料無學歷但平步青雲的例子,無奈遇著此類人很多時都只能「硬食」,因為基本上每間公司都有呢類人。

有真材實料便可以

雖然是否能升職非自己可以決定,但做人最緊要正面。

有網民指,「一個人是否叻很簡單,跳出去到另一間公司工作,做同一職位看能否生存,若是叻有真材實料便可以。」果然夠正面。

而其中一個網民的留言就最精警:「其實能力根本從來都唔係升職唯一條件,只係我地自己覺得係。」又係喎!突破盲腸呀!

功名利祿不要再強求

部分網友留意到樓主其實已近50歲,應該要「睇化」。

「不論自己點充實自己,點勤力。機會都係等唔到。睇住人地行行企企咁都可以升職加薪,自己唯有去其他地方搵自己既生存價值。」

「既然到了這個年紀,倒不如平常心,多做好事,多關心身邊的人,功名利祿不要再強求了。」

「命裏有時終須有,睇開啲啦。」

「性格決定命運」