網民熱話 辭職 老闆 見工 合約 公司 工作 老闆

【網民熱話】辭職仲難過見工 打工仔:返工唔好同公司講感情啦

社會熱話

廣告

網民熱話辭職時老闆突然講情義?有網民以「辭職仲難過見工」為題開post,指同事遞交辭職信後,要「過5關斬6將」才能離職;自己也因責任感強,不好意思走,樓主希望網民「鬧醒自己」!

撰文:亨利 | 圖片:電視截圖、unsplash 

責任感過強 難辭職

樓主表示,自己在規模較細的公司工作,合約寫明辭職只需1個月通知。不過,曾有同事遞交辭職信後,被叫到上司的房間面談約一小時,上司叫該同事要多為公司著想。

樓主也想辭職,因為「好似1打20咁」,需經常OT,收工後要繼續回覆上司短訊,不回覆更會被責罵。但樓主因責任感而遲遲未交辭職信,希望網民鬧醒自己!

網民回應「咁邊個為你著想?」、「你放低封信,一個月後走咪得囉,返工唔好同公司講感情啦」、「傻啦!呢個世界冇話冇左邊個唔得」、「打工唔講金,唔通講心咩!」。

有網民建議樓主可以提早找同事接手自己的工作,安排好後事,便不用自責離職可能引起不便。

網民表示很明白樓主的處境,「我好後悔咁盡責,吃了不討好,佢只係想利用到你最後一秒」;亦有網民叫樓主盡快離職,「返工係為左生活,為左錢,人工低,仲要辛苦,點解留?」、「人生咁短,為左工作咁辛苦真係唔值得」。

但樓主回應指捨不得離開現時的工作環境,「我都知嫁啦,但呢份工係畢業後第一份工,做左3年,都有dd感情」。

網民就建議樓主,要有offer在手才可以放心辭職,可以在工作同時找新工作,「做左3年你出到去一定好值錢啦」,找到新工就會很決斷地走,不用擔心。