袁國勇:唔好咩都講國安法,我哋相信一國兩制

袁國勇:唔好咩都講國安法,我哋相信一國兩制

社會熱話

廣告

為應對傳染病威脅,港大袁國勇、美國哥倫比亞大學醫學中心何大一發起組成「大流行病學研究聯盟」(PRA),聯盟成員包括六間來自中國、香港以及海外的頂尖研究機構的傳染病學教授。袁國勇形容今次聯盟擁有「最佳的團隊」。

袁國勇又指,受人口增長、全球暖化等因素影響,科學家預計未來25年,會有(一半機會)出現等同於新冠疫情規模的傳染病大流行,將損失7百萬人命,及16兆美元的經濟收入。故期望PRA可以透過爆發早期預警、開展協同研究等,致力令市民於下一場傳染病可以維持正常生活、無需封城、關閉學校及工作場所、以及防止醫療系統陷入癱瘓。亦透露,大聯盟的資金會有參與大學募集,將再討論合作的範疇。

另外,被問到各國關係會否影響疫情預防。袁國勇表示,「微生物沒有國界、政府先有;如果我哋唔成立大聯盟,唔係真係對症下藥;唔好咩都講國安法,我哋相信一國兩制,所以我哋唔好怕,我哋都唔諗呢啲嘢,科學家就應該做科學,唔好諗埋無謂嘅嘢。」

(圖片來源:Facebook@edigest)

圖片來源:Facebook@edigest