情緒勒索

上司情緒勒索 辭職同事搞破壞 重要文件周圍攝 網民:其實已手下留情

職場熱話

廣告

「辭職」在職場上甚是平常,作為打工仔,有人會早早定下一年要轉一次工;或者在同一個職場環境太久,要轉換一吓;或者因為轉工加薪幅度大過等升職等⋯⋯但有網民分享其上司相當討厭人辭職,會「當對方仇人咁看待」,仲因為依個原因被辭職同事搞破壞!

上司常情緒勒索 辭職即被當仇人

網民分享最近經歷:上司一向不喜歡同事辭職,「只要同事一遞信,就當對方仇人咁看待」,曾經有舊同事表示辭職「想休息吓」,就被上司要求「拍硬檔幫手做多陣」,數個月後舊同事要同上司決裂,才可以正式離職。

阿頭拖吓拖吓,足足拖咗3個月,最終嗰個同事同佢反晒面先走到。『想休息吓、想抖吓』似乎都係危險嘅(辭職)答案。

情緒勒索 辭職 辭職想唞吓都要等多3個月!
辭職想唞吓都要等多3個月!(圖片來源:unsplash@robertbye)

其他辭職原因如要轉工,上司都會「問長問短」,問齊新公司名字、人工、福利等,「問到篤」!而今次網民的同事就以「移民」為由請辭,上司照樣不滿意,公開訓示辭職同事,「仲要去英國?清醒吓啦!完全唔明白你呢脫人點諗!」,又向辭職同事施壓「啲嘢你跟開,唔好諗住丟畀其他人接手」,不可以早早handover!

重要文件全失 上司急改機票回港補鑊

網民上司不時在眾人面前「情緒勒索」,指工作旺季已經十分忙碌,埋怨有人辭職。同時又加重辭職同事工作量,自己又在工作旺季去旅行,其他同事都看在眼內。

怎料辭職同事突然「人間蒸發」,留下一個爛攤子!原先辭職同事正處理學生畢業證書事宜,本來已送到公司的證書,用硬圓筒入好,現在變成只得圓筒,入面的證書就消失不見。

外國學校已經寄咗成疊證書嚟,有晒校長簽名同印⋯⋯圓筒喺佢枱面,裡面一張證書都冇。

情緒勒索 辭職 同事人間蒸發,證書都唔見埋。
同事人間蒸發,證書都唔見埋。(圖片來源:unsplash@andrewtnee)

當時身在外地旅行的上司得知證書全失,即時大發雷霆,叫同事「周圍搵吓」,更改機票回港,消失的證書被辭職同事「周圍攝」,但眾人「反轉成個office都搵唔齊」!更要麻煩外國學校重新再寄多次,除了被學校指不專業,更被畢業生投訴。

反轉成個office都搵唔齊啲證書,最後驚動埋老細⋯⋯鬧唔到辭職同事,直接向阿頭發炮」

其他網民:辭職同事原地放地圖炮!

網民在網上分享以上事件,吸引不少人撐辭職同事,雖然不論上司或其他同事都要幫手收拾爛攤子,但都指出是上司處理辭職的手法幼稚,又情緒勒索,直言「算係輕手」!

  • 「員工換來換去好正常啫,有幾多香港人一世只做一份工?」
  • 「都未delete/搬走哂d file soft copies」
  • 「呢啲阿頭真係⋯⋯所以凡事唔好去到太盡」
  • 「如果個阿頭唔搞事,人哋唔會玩嘢啦」
  • 「做到想辭職休息吓有咩錯?」
  • 「唔係個阿頭吓吓搞屎棍,都唔會被迫做到咁嘅地步」
  • 「冇唔見啲証書噃,都喺辦公室,成日俾人單單打打,一時亂咁放啫,搵吓啦」

也有網民指上司太輕率,不應該把重要的工作交給已辭職的同事負責。

  • 「辭咗職,重俾啲咁重要佢做係蠢!嗰一個月係要佢交曬啲嘢出嚟,唔係做嘢」
  • 「上司完全唔識做人,人哋都辭職,應該好嚟好去,呢個世界好細,山水有相逢」
  • 「其實佢已經手下留情⋯多數人只會講員工辭職玩野唔成熟,幾時聽過有人話老闆亂炒人玩野方法唔成熟?咪就係雙重標準囉!」

在職場上識得人情世故比有工作能力更重要,畢竟上司或下屬都係打工仔,當然都想返工開心,同事之間打好關係,多一個好幫手齊齊做,總好過四處結怨!

化妝即喬裝!用慣AI寫英文電郵 網民頭痕:依賴咗就唔夠膽「素顏」示人!

圖片來源:unsplash@jannerboy62, unsplash@robertbye, unsplash@andrewtneel, unsplash@etienneblg, unsplash@lucabravo