即時新聞

高離職率下 打工仔應否轉工?

職場

廣告

臺灣一名打工仔在網上討論區Dcard分享,他的公司半年內有25位員工離職,使他思考是否該辭職。他說,他在一家約200人的公司工作,做行政相關的工作,工資不高,但工作內容相對輕鬆。他指出公司效率差並存在拉關係的問題。「我在一間有大約200人公司返工,目前主要係做行政相關嘅工作,人工唔高,高過最低工資少少,但工作內容算係幾輕鬆。問題只係成間公司效率好唔掂,好多拉關係嘅人喺度搞亂,我哋有個工作嘅訊息群組,全部員工都喺晒入面,所以邊個加入同離開都一眼睇晒。公司有人來來去去都好正常,但我仔細地睇清楚發現半年內有25個同事走咗,入嚟嘅唔夠10個想問咁樣係咪正常?聽我屋企人講,離職率好高嘅公司不宜久留,而家諗緊應唔應該辭職。」

網民回應

對此,網民回應,各公司的離職率都較高,每個人的未來發展不同,應考慮自己是否適合該工作,而不應只因為其他人離職就決定辭職。有網民指出,除了離職率外,還可以觀察公司的資深員工是否佔多數,以及會計和財務的流動率。

應考慮因素

網民建議,打工仔在考慮轉工前,應該考慮自己是否適合工作環境,有否發展機會,以及能否保持工作與生活的平衡等因素,否則可能會後悔。「每間公司嘅離職率普遍都好高,每個人嘅未來發展唔同,你應該睇下自己係唔係啱喺度,唔好只係因為其他人離職而走。」,「唔怕唔怕,我公司一百幾個人,1年內,一半都換過一輪。」

圖片來源:圖片來源:官方授權