好同事

見佢哋多過屋企人 10個好同事特質 有您真幸運

職場

廣告

一日返工返至少八個鐘,一星期返五日,真係唔好講笑,見同事多過見屋企人。所以身邊有一班好同事,真係好重要。如果你公司有幾個好同事,做起嘢上嚟唔單只得心應手,仲可以返工返得好開心添!以下小編就綜合咗10個好同事特質,睇下你或者你嘅同事有冇中啦!

1/ 抵得諗

日日咁多嘢做,有時都會做唔切或者有啲甩甩漏漏,呢個時候,有個抵得諗嘅同事就幫你唔少。佢唔介意幫你執手尾,毫無怨言咁幫你頂咗一啲你唔想做嘅job。嗱,如果你身邊有個咁嘅同事,真係可遇不可求,你一定要對佢好啲啦!

2/ 積極向上

工作少不免要食下「豬頭骨」,正當你愁眉苦臉、唉聲嘆氣咁食舊豬頭骨嘅時候,有一個同team嘅同事用一個積極嘅態度,笑笑口咁話同你一齊拆掂佢。突然就好似舊豬頭骨,冇咁難食,啲嘢冇咁難做咁。

3/ 功勞開心share

有一種同事係好鐘意一個人攞晒全team人嘅功勞,明明佢就冇咩貢獻,偏偏功就佢領,點諗條氣都唔係好順。但係相反,有一種同事會功勞開心share,絕不獨食,即使idea 係佢提出,佢都會比機會其他同事參與,等大家可以一齊share工作嘅成果。

4/ 聰明

有冇聽過「同蠢人做同事容易有心臟病」嘅報道?呢個係來至瑞典林德伯格大學的研究,文中指,蠢人同煙一樣,都係對人體有害,分分鐘俾人激死。所以如果你有個幾個聰明嘅同事,咁激你少啲,你身體應該都會健康啲。

5/ 口密同事

返工返全日,少不免會傾下自己日常生活發生嘅事,如果你咁唔好彩講咗俾個好口疏嘅同事知。相信不出半日,你嘅事就會全間公司都知。所以有個唔多口嘅同事都好重要,咁你就可以暢所欲言啦!

6/ 有商有量

最怕有啲同事咩都話冇得傾,咩都要跟晒佢嗰套。其實大家都有自己一套做事方式,有時大家未必可以配合得好好,但係做嘢係講合作精神,大家有商有量,工作先會事半倍架!

7/ 冷靜

唔係每一份工都會經常遇到一啲突發情況,不過如果你份工成日都有突發情況(可能係PR、記者、船務等等),你就會發現一個冷靜嘅同事有幾咁重要。佢可以喺一片混亂之中指揮大局,掌握事態發展,喺緊張關頭擔任一個好重要的角色。

8/ 有反應

你可能會諗,唔係掛,有俾反應都係一個好同事特質?乜唔係基本架咩?梗係唔係啦,有啲同事真係十問九唔應,完完全全活喺自己嘅世界。但係如果你嘅同事好識比反應,可以令你好有存在感同受尊重,受人尊重點都係開心嘅。

9/  搞笑爛gag王

返工做嘢咁辛苦,身邊有個有幽默感嘅同事可以令你返工返得輕鬆又開心,為你苦悶嘅工作帶嚟唔少歡樂。

10/溫文謙虛

有冇發現身邊有啲同事,好鍾意口不停咁同你分享佢嘅經驗,或者講佢之前做過嘅豐功偉績,不停讚自己,聽得多其實都幾煩。但係如果你同事係個謙虛嘅人,同佢地相處就會舒服好多,亦都唔使不停聽佢自吹自擂。