保安

35歲中佬保安負債50萬「被躺平」感嘆無錢、低學歷:可以點向上流?

職場

廣告

越來越多年輕人選擇躺平生活,放棄努力拼搏回歸平淡生活,近期這一種躺平風氣亦開始蔓延。近日中年保安在討論區問「可以點向上流?」,網友們卻紛紛勸籲他盡快躺平。
保安
(圖片來源:Unsplash@zach lisko)

18K看更:低學歷、負債50萬 可以點向上流?

今年35歲的TW近日在討論區向網友訴苦,認為已經到中年,但自己學歷低、而且負債50萬,無家庭、無錢、無事業。現時保安月薪只有18000元,放假連出街錢都無。意識到現在的工作毫無前途可言,人生無向上流機會詢問「仲可以點生存」。

人生踏入35歲,仲做緊份18K垃圾工。

有過來安慰人TW,其實「躺平」亦是一種無奈之中的選擇:

  • 「躺平算啦。」
  • 「做住先好過失業…」
  • 「我14000地盤看更都在躺平中。」
  • 「18k,生存下去 仲想點呢」
  • 「男人30而立,要為未來作好打算。」

失業人夫:為勢所迫轉行做保安

不過有網民雖然同為保安,心態卻截然不同。早前亦有港男在討論區分享自己中年失業,轉行做保安的經歷。只自己多年來一直在東莞工作,被解僱後要回到香港尋找新工作,但自己學歷不高,缺乏競爭力。所以希望重新出發,博一博試下入保安行業,做2-3年,看看有沒有機會升職做高級啲嘅職位。

港男坦言轉行對自己嚟講係要好大勇氣去面對,表示有驚恐症,經常對未發生的事情,產生恐懼同不安、逃避。轉行做保安是為生計為勢所迫。

為咗離退休年紀仲有唔短時間,無可能退休。認為自己有手有腳,都唔想靠攞綜援渡日。加上已婚,要對老婆負責,所以就死頂,提起好大勇氣去一步一步咁踏出去,好順利咁搵到份工。但返咗1個星期。

發覺唔係想像中咁易,覺得好難捱,好想放棄。但同時又唔想老婆擔心。為咗生計、為咗老婆,唯有頂硬上,都唔知自己可以頂到幾耐。

圖片來源:Unsplash@zach lisko