同事 老細 轉工 打工 公司 網民熱話

打工仔大呻多嘢做即被炒 「港人每天工作18小時是必須」|網民熱話

社會熱話

廣告

【打工・網民熱話】嘢可以亂食,說話唔可以亂講。最近有大型機構嘅打工仔唔識做,經常喺辦公室大呻多嘢做,到近日就被解僱了。睇嚟有啲感受係唔可以咁直接表達。

撰文:麗爾|圖片:電視截圖、unsplash香港討論區

呢位被炒嘅打工仔係一名合約工,由HR搵agency幫手請。據了解,本身見工時該名事主表面都麻麻,但因為始終係合約工,加埋等人用,所以老闆決定請咗先。

但係返咗幾日工後,上司喺同一日派咗幾份Job俾佢,佢已經黑晒口面。等咗一陣,佢仲竟然走埋去上司個位「發爛渣」,用大到全個office都聽到嘅聲線,投訴自己工作量已經好多,「你仲派嘢俾我做,我究竟有幾多隻手可以做到啲嘢?點解唔派俾其他人?係要派俾我?」

過咗幾日,呢位同事就消失咗。近日老闆交代係因為該同事工作表現未如理想,所以被開除,公司會再重新請人。

唔少網民都認為呢次事件俾咗自己一個大警剔,就係喺「禍從口出」,告誡自己喺OFFICE講野真係要小心。亦同時覺得多嘢做大可以走,係度呻無非博出位。「係咪要老細覺得你做左好多野 要加人工啊?」。

不過返工就係忙,香港人都應該已經習慣。無可能冇嘢做都仲會請人。再者喺公司講呢啲說話唔多唔少都影響士氣,部分網民覺得炒得啱。

有打工仔表示,曾經有同事響老闆面前說話暗地有骨,嗰期糧尾已經失蹤人口了。

「若因個人能力唔夠,而多野做,再呻多幾聲,即係自己搵笨」

「佢唔係咁天真諗住呻左老細會比少啲野做下話」

「抵死,香港人每天工作十八小時是必須」

「仲要一星期7日侍候, WhatsApp 5分鐘內要覆,返工要表現非常享受,時不時要向老細反映下人工太高,極力要求凍薪甚至減人工」

 

有網民好奇一問,如果呻少嘢做,後果又會如何。如果後果都係被炒,而又會賠足遣散費的話,有網民又覺得唔一定係壞事 。仲多一個月人工添。「其實預左可做可唔做的,咁講無壞!」「同你老細抗爭。」

好多時打工仔都覺得點會係因為呻下就炒。但呢個世界,就真係有好多老闆一因為你嘅唔識做而咁絕情。

「傻仔出嚟打工, 莊閒都未識分, 心態唔改去邊都一樣」

打工始終都係打工,更何況係合約,不過有人分析, 如果真係講咗一句就炒,老闆都唔慌好人得去邊,公司都唔會點善待員工,走未必唔好。「 看完單野後見到係合約工,明晒,大家都唔志在,小事黎姐」

網民精警金句:

「如果太多嘢做真係自己開公司好過」

「有乜問題好好哋解決唔得嘅」

「咁真係太多野做咁點? 無限OT?」

「打工仔最怕拍住個單身又工作狂,時間多又冇家庭壓力,老闆一比較之下重呻多兩句必抄」

「我估成日嗌多野做唔係主要原因,可能佢夾雜著左,令佢多野做嘅人士名單出黎,咁一不做二不休之下,斬除異己」