香港

擔遮要考牌 香港人的通病 網民:有得揀 都想移民 | 網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話】有網民在討論區發文指,他由外國回香港,發現香港人有很多通病,如「冇禮貌、自私」、「搭巴士/食野講野大大聲聲,唔理其他人」,引起網民討論!

撰文:亨利|圖片:unsplash、電視截圖

香港人的通病?

樓主指自己由外國回港,眼見香港人有著同樣的通病:

1.成日病
2.係唔係都擔遮,落雨又擔,曬又擔,就算落一滴雨都好都要擔
3.鍾意ot
4.冇禮貌,自私
5.開門永遠唔會頂住比後面果個
6.搭巴士鍾意霸埋隔離個位放野
7.咩都要平,人工要平,食野要平
8.有人要入lift永遠禁關門,唔比其他人入
9.搭巴士/食野講野大大聲聲,唔理其他人

樓主更直指這些行為「仲衰過大陸人」!

網民回應指,世界各地也會有無禮貌和自私的人,做好自己就可以,「你日日都只睇住唔好既野,生活都好辛苦下」。

有網民表示認同,「不用標籤搞分化,無論是什麼人也好,理當發掘所在地的優點,出一分力,好好利用發揚光大」、「其實都有好多人有公德心嘅,可能你遇唔到啫」。

有打工仔反駁樓主的觀點,指自己不喜歡OT,大部份打工仔也是「被鍾意OT」,有部份OT是為了錢和生活!

亦有網民同意樓主的看法,表示「香港人比較有公德心,已經係20年前嘅事,現在香港人玩野小D都唔得,見到有人死傷個個好開心食花生,邊有公德心可言?」、「有得簡,都想移民」。

部分網民幫樓主補充答案:

「你漏咗最中點果樣嘢。就係中意大細超,日本乜都好,日本人放的屁也是香的 ,有咩唔好嘅嘢就最中意賴大陸人」

「一面行路(街上),一面玩手機,一個人霸住成條路龜速慢行,完全阻住其他人。」

「啲女士一面煲電話粥,一面入港鐵閘機,但又懶得拿八達出來,只用個手袋在機上磨來磨去,成分鐘都嘟五到,咁後面條人龍…………」