加息

加息供樓畀$25,000 港爸遇BB出世開支係咁升 網民:計唔掂數直接Cut老婆啦

樓市熱話

廣告

加息週期開始加上通脹來襲,本港普通中產生活越見艱難,兩餸飯等窮人恩物興起已不是新鮮事,但中產以前使慣用慣,要一下子改變生活習慣慳錢亦不是易事,尤其是屋企即將迎接小生命出世,好多開支都「唔慳得」。

日前,有網民以「組織家庭之後 開支不斷上升」為題在連登討論區發文,指:

「近期自己計吓家庭開支預算,供樓要25k(如果加息1% 就要再供多3K)–早兩年長期低息都係供緊21K,兩公婆連bb開支10k(BB未出世,預住2K/月俾佢先),停車場連電車充電開支5K(預算),管理費2k,水電煤差餉地租等開支3k,每個月支出都有45K。遲啲個仔大啲仲要俾佢上堂學嘢之類。」

之後樓主又補充:「自己都好鍾意小朋友,為咗搵人照顧佢,都要請工人姐姐,又5K。」

網民身同感受

貼文一出,即引來網民熱烈討論,有網民身同感受:

  • 「一個月成8萬蚊,做緊兩份pt ,加正職,老婆成日去果d咩班咩班,佢唔洗返工,但係話要輕鬆下,又話好攰佢成日要湊小朋友,咁只好我返多幾份工。」
  • 「同巴打一模一樣,開支都一樣,但我搵得40K,家庭月入都係得70K左右。」
加息供樓 BB開支
(圖片來源:Unsplash@drown_in_city)

網民:BB點止2k 勸你預鬆啲

此外,亦有不少網民留言指樓主的預算過份樂觀,因為BB出世沒有可能一個月只用2K,而且工人姐姐的開支亦並非只有薪金支出5K那麽少,建議樓主要預留突發開支以及日常開支要買埋姐姐一份:

  • 「咁你預左條數仲大,學樓上巴打講,BB點止2k,岀世大病小病檢查,我就勸你預鬆啲。」
  • 「小朋友學野可免則免,完全無用的,或社區中心幾百蚊搞掂,其實質素一樣。等小學時讀間公立名校(唔好讀私校或直資),個人發展同價值觀會好好多,又唔洗錢),讀得叻前途一樣好好。」
  • 「唔好信學得多野會有用,我識太多學八級鋼琴珠心算乜差都有,一上小學全部打回原形。所以唔好浪漫時間。」

不養車生活質素即時提升

亦有網民指,若果樓主不養車,生活質素可以即時提升:

  • 「幾多收入先?計唔掂cut 車,你個支出好唔合理, 兩大一細又係洗10k,部車淨支出又5k。」
  • 「姐係你唔揸車, 其實個生活質素可以提高50%, 仲未計車本身呢個開支, 買又一舊錢, 保養維修又一舊錢, insurance , license 又係錢, 其實你5k 應該係報細左, 出去食飯泊個車你計左未。」

不過,樓主就指「但我唔想cut車,有車方便好多」,而且認為就是因為有BB才更加不能cut車。於是網民就唯有建議:

「唔想CUT車咪CUTX左個老婆佢咪慳番4K囉。」

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:Unsplash@drown_in_city