經濟差 搵快錢

經濟差個個都想搵快錢?18歲保險妹:我三個月搵到四年大學學費!

保險

廣告

經濟環境差自然有很多人想搵快錢,除了各類詐騙之外,相信大家最常聽到的成功故事莫過於保險從業員炫耀自己搵幾多錢。

20歲升職成為經理

今次又係林作團隊炫富!一名林作團隊旗下女經紀在個人IG@brontefws出公開貼文,指自己18歲加入保險業,三個月已搵到四年大學學費。

「我18歲加入保險業,當時三個月搵到四年大學學費,20歲升職成為經理,我同大家一樣讀緊大學!」

「邊個話學生唔可以有自己嘅事業?我就係最佳例子,證明比大家睇學業事業,兩者兼備,年輕都可以成功同做到專業!」

「讀緊大專既你地,有興趣入行兼要揾實習機會既,請dm我!就算加入同一公司,都唔會有咁豐厚嘅bonus,以上獎金全部都係#林作保險 專利!」

經濟差 搵快錢
(圖片來源:IG@brontefws)

網民:除返開都係5萬幾蚊個月

貼文一出當然隨即被網民轉載到連登討論區,大部分網民都傾向揶揄和鬧爆:

  • 「成個香港就係畀呢班人搞死,個個都想搵快錢。」
  • 「證明大家啲保費都係供養緊AA 唔係落返個自己到。」
  • 「其實如果我要買保險,個sales咩成績關我咩事,佢哋係咁sell自己有幾多單其實有咩用。」
  • 「翻譯:三個月變賣哂自己人際network,得四年學費。」
  • 「一年42100,4年都係16萬幾,除返開都係5萬幾蚊個月姐。」
經濟差 搵快錢
(圖片來源:IG@brontefws)

網民:搵靚女買有得望下

但亦有人見女就撐:「你會唔會搵個頭dupdup成碌X既人買保險,唔會既話即係你都認同人靠衣裝,搵個靚女買冇得X都叫有得望下,唔通搵個油頭毒X買咩。」

事實上,林作及其團隊一向予人嘩眾取寵的感覺,除了最新的18歲女經紀炫富之外,日前網民@mulatracy_就聲稱自己18歲,加入林作旗下的保險實習計畫之後,短短3小時的工作便賺2萬元,更大曬雪茄、茅台及私人會所照片,更透露在室內吸煙!

民間智慧:經濟越差越多人做保險

而林作本人日前更在IG直播摸女友裕美胸,引來傳媒廣泛報導後親自轉載,再叫人加入自己團隊!

有網民就一句總結:「經濟越差越多人做保險,仲要越多人去搵下線。」如果網民的民間智慧當真,看來今次距離香港經濟全面復甦仍有一大段距離。

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:IG@brontefws