主流思想 不一定是對

樓市

廣告

朋友:「弊!調查顯示七成以上市民認為樓價會繼續跌。」
筆者:「哦!」
朋友:「你好似冇乜反應咁嘅?」
筆者:「你覺得應該有咩反應呢?」
朋友:「你唔驚咩?七成以上喎!樓價實有排跌。」
筆者:「只係代表佢哋睇法,唔代表樓價真係有排跌。」
朋友:「唔係多數人覺得會跌,就會跌架咩?」
筆者:「當然唔係,主流思想好多時都唔一定啱。」
朋友:「例如呢?」
筆者:「每次股災之前,大部分人都覺得股市會升,最後呢?」
朋友:「股市大跌,大部分人都輸到開巷。」
筆者:「同樣每次谷底回升前夕,多數人都覺得會跌。」
朋友:「講開又好似係。」
筆者:「就好似2004年,多數人都覺得會繼續跌。」

朋友:「睇返轉頭,個個都後悔點解當時冇瞓身買樓。」
筆者:「仲有2009年,個個高官都話有金融海嘯第二波。」
朋友:「當時我都驚,所以冇買到,諗返都幾後悔!」
筆者:「所以民意調查,只反映市民睇法,唔代表真係咁行。」
朋友:「今次呢?」
筆者:「其實部分資深投資者,例如湯文亮博士已經改變睇法。」
朋友:「我都有留意。」
筆者:「仲有豪宅新盤熱賣,唔少有錢人已經入市。」
朋友:「講開又講,好似仲有參考價值喎,哈哈。」

世上逾70%人擁3%財富

某大國際金融機構,每年都會發表一個名為「財富金字塔」的統計報告,統計全球財富分佈,原來財富分佈非常不均。

金字塔底部,逾70%的普通人,擁有僅逾3%的財富。反映大部分人的所謂主流想法,在投資角度看,不一定對,更不代表能帶給他們財富。再看看其比例數字,非常有趣,剛巧又是70%。既然如此,何必要為這個所謂主流想法而憂慮呢?

金字塔頂部,最富有的1%人,擁有40%以上的財富。反映這少部分人的另類想法,可能會更賺錢。如果選對參考對象,這1%人的想法,好好學習、運用,往往能帶給你更大的財富。

大部分人都很容易受到環境氣氛的影響。事實上,每個人都有自己的工作,正所謂,你有你的生活,我有我的忙碌,並非很多人對物業投資市場很熟悉。

例如一個做政府工,高薪厚職的朋友,忽然有人問他,點睇未來一年的樓市?他是否可以有充足的資訊、分析並作出客觀回應呢?還是只道出他的感覺?這感覺從何而來?會否來自身邊的親朋戚友呢?還是來自社交媒體上,每天都在洗版的劈價、冧市新聞?

豪宅新盤熱賣 入市都是老手

之前有一篇文章曾經寫過,最近不少豪宅新盤熱賣。例如天鑄二期、西半山殷然等,買得起數千萬元物業的人,身家估計應該逾億元,應該不是普通的打工仔。

他們應是做生意的大老闆,或是資深投資者,市場經驗比大部分人豐富,如果他們覺得樓市仍然要下跌三成,試問又點會真金白銀入市呢?是否更有參考價值呢?

你可能有興趣的文章:
【年輕人買樓心魔】
http://www.edigest.hk/Vip/detail?id=2611
【買樓需要理性 也需要直覺與勇氣】
http://www.edigest.hk/Vip/detail?id=2568
【上車前要考慮的七件事】
http://www.edigest.hk/Vip/detail?id=2391

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看